Saturday, December 5, 2009

AkU SaNgAT KaYa

salam to all

hai hai..macam lama je cik pearl tak update. =) tak ada cerita yg menarik utk dikongsikan. semalam aku ke kalumpang melawat ibu saudaraku yg kian sembuh dr sakitnya. alhamdulillah. then ke batang kali untuk memantau kerja2 renovation rumah ku utk diberi sewa kepada bakal2 guru sekolah syed mashor batang kali. cik pearl serius je nie. macam tulis esei. bosan.

ok2..ubah mood..
cerita 1

mm hari ni aku buat biskut raya.. sempena apa? sempena mengisi masa2 terluangku di rumah. sejak bila cik pearl sgt rajin? yes, good question.. aku tak la rajin mana, tapi sedikit kurang malas berbanding hari2 biasa.

taraaaa...tak de lah kiut sangat.



setelah dibalangkan. tak boleh blah ayat itu ----> 'dibalangkan'..

cerita 2

dah tak ada kije nak buat, aku edit gambar2 aku (kire tergolong dalam unpublished photos aku la)..

mesti bergaya, mutu & keunggulan oke..! cik pearl dah macam power rangers kuning..

mm dah macam gaya artis2 kite keluar court kan. hehe.. (ish cik pearl, tak elok tau) mm bukan aku nak tiru2 (sok2 kena batang hidung sendiri baru tahu..nauzubillah) cuma kebetulan gaya tu ala2 mereka.huhu..jgn bikin kontroversi..

ape kena mengena dgn tajuk entry ini?? aku sgt kaya -----> tepat = kaya dgn masa. tu boleh edit2 gamba, bikin biskut raya dan esok mahu bikin laksa johor. sudah lama tak makan. wahh!

* esok ade dua kenduri kawen yg bisa dihadiri. 1 di dewan taman jati rawang..and 1 lagi kat lorong mangga kuang, rumah sepupu kuzer.

wsalam..

No comments: