Saturday, December 19, 2009

TaK PaYaH TaJukLaH!!

Salam to all..

pagi yg gelap kini terus gelap.. hujan mencurah2. menambah perasa & perisa utk kembali ke bantal bucukku sebentar lagi. hehe. tapi sebelum tu, harus ade post baru. =)

aku hanya nak tempelkan design tshirt utk batch SPM2004 sekolah aku iaitu SEMEKAR.

dah puas ku tempel kat fb, tag sane sini & now aku lanjutkan di kawasan privacy ku ini pula.


ini design thirt bagi batch SPM2000. batch senior2 aku lah. ade yg kate macam alam flora, ada yg kate penuh kerawang dari indon & ada juge yg kata tak smart & macam2 lagi.. hahaha..(harus berbulu hati si pendesign tshirt ini..ampun kok!!). tshirt ini diberi pade sume senior yg hadir ke majlis alumni SEMEKAR yg diadakan semalam. dgn bayaran kalau tak silap aku RM50. (itupon kalau alumni tu jadi & design tshirt tak berubah)

Alan telah berusaha penuh tegar dgn new design bg menandingi design senior kite di atas tuh. maka timbullah design ini. Taraaaaa....tiada lagi alam flora, tiada lagi kerawang2 indon. hehe.


harap2 dapat sambutan dari semua warga SEMEKAR batch aku. so boleh miliki tshirt yg sama tanda SEMEKAR dlm ingatan.

last but not least, reunion batch aku tak jadi baru2 ni. so mungkin boleh organize majlis bbq ke, hi tea ke. pakai tshirt ni ramai2 oke!! ngheeee. berangan tahap tinggi nie..haha

*kenalan fb ku dan mencecah 200 org dalam tempoh 3bulan. harus bahagia di situ kerana dapat temui semua kenalan lama yg terpisah. terutama warga semekar dan TIKL. bile mereka sms mengatakan profil ku tiada di alam maya, baru ku tahu yg kalian berusaha menjejaki teman2 lama. aku sukar ditemui di landasan ini kerana menggunakan nama maya. maaf teman2. so aku pon nak berusaha juga lah. syabas kerana aku telah semakin rajen search mereka2 ini di alam maya. ia menjadi 1 kemalasan buatku dahulu. mudah kerana mereka menggunakan nama penuh. jadi skrg usaha kite serupa. now kite bersama di alam maya. di alam realiti, harus ada pertemuan juga. ini lah jalannya. pertemuan yg mengujakan.. bilakah?? fuhh! tak leh blah ayat!!

wassalam.

2 comments:

zakiahasan said...

hmm..sara..sara..i like ur style in writing blogs..:) ingat lagi x zakiah.dorm kemuning sme2,tikl..?haha...rase klaka plak bile ketemu balik.. how's life..? tunang da? amacam bile kawin? jemputlah kiter.. :)
do add me,fb..tzeckiess19@yahoo.com

nEd~Ya said...

zakiah!!!!! long time no c. terujenye la.=) tengs. suka suki je menulis kat cni. hehehe. ade juge yg suke ye. ehe.
sara dah add pon. carik jugak tp x jumpe tmasuk piqah.
life bese je. still blaja.yup, da tunang tp kawen lmbt lg kot. sara akan jemput, tunggguuu..
ngheee..
zakiah bile lg?? =)
i'll text u at fb nant k.