Wednesday, December 16, 2009

MisS AKiNa vS AbG ShArK

salam to all..

hai2..

sepatutnye aku sambung entry2 lepas pasal percutian aku ke sarawak. tapi aku KIV dulu oke. kali ni aku nak upload gambar2 pertunangan sahabat UKM aku. aku ade mention dalam previous entry yg dua sahabatku bertunang pada 29nov lepas (entry = musim ikat tali). dan 1 darinye aku dapat pergi dan dah upload pon gambanye (entry = cerita ceriti II)..so ini yg seorang lagi. miss Norhayati Yaakub.. =)

tahniah buat kalian. semoga kekal ke jinjang pelamin & ke hujung nyawa harapnya. abg jerung jaga yatiey baik2 ye. kalau tak, cik pearl kurung yati tak bagi jumpa abg jerung..boleh? cik pearl ingat cik pearl diva ke nak warning2 org? silap2 hari bulan cik pearl yg kene belasah dgn abg jerung. opss..oke2..taubat!!


Hantaran-hantaran..tapi tak tahulah dari pihak laki ke perempuan ni..

yati bergurau senda kot..heheh.

abg jerung..heee..tunang yati a.k.a incik Shahrul Irwan


miss yatiey a.k.a Akina.. alolo ayunyer die..

Both of them..sama cantik sama padan..

miss yati masih belajar kat UKM & ade lagi 1 sem je. pastu bleh la kawen. yeay!!!! cik pearl plak yg seronok, macam die yg nak kawen.. ok2, terlebih suda!

mereka mengikat tali pertunangan ni lebih kurang setahun setengah. miss yatiey kawen dulu dari cik pearl ye? tak boleh jadi nie.. langkah bendul namanye. muahahah..=) jgn marah ye abg shark & miss akina. gurau2 selepas raya..=)

* siapa lg nak bertunang lepas ni sila thumbs up and knee down..

sekian wassalam

5 comments:

farhana said...

congrats untk yati...
nad bertunang brapa tahun???

aishahumairah said...

congrats..
nad ikat bpe lme??

Lim Eng Leong said...

Tahniah cik Yati ..........

nEd~Ya said...

farhana & aishahumairah

tengs (bg pihak yati)
nad? waktu bincang2 dulu sebut 2tahun. tp flexible je. agak2 ready, boleh awalkan. agk2 x ready, sedia dilewatkan. =)

nEd~Ya said...

buja
tengs (b.p cik yatiey)