Monday, December 14, 2009

KeNaNgaN BoLeh KoNgSi2 Ke?

salam to all

taraaaaa..cik pearl dah kembali.

baru je sampai ptg tadi. terus hinggap di depan ini lappy. ceria selepas pulang dr bercuti pjg. taklah pjg sgt, dlm 5hr 4mlm. ok lah setakat nak rest2 kan segala otot dan minda. macam penat kije je bunyik, padahal duduk rumah je !

bertambah ceria dgn penantian dan pencarian yg berakhir dgn jawapan yg pasti. cik mili telah ditemui. dan dgn komennye yg pjg lebar dan begitu bernas, buat aku tersenyum. (komen dr entry bertajuk = tinta pena di alam maya) alah, entry bawah nie je. pergilah jenguk sendiri..

utk kau mili = aku faham ape yg kau maksudkan. terime kasih atas jalinan persahabatan. aku hargai semua yg kau buat. pasal nama aku ke hape, aku dah tak kisah. DIA ada..tagline lame. =) aku maafkan.

oke2, tutup kesah2 lame yg pilu lg mendebarkan. tak ade kena mengena..!!

aku baru pulang dr Sarawak bersame keluarga tercinta sebenarnya. ini yg benar lg sahih, tiada ragu2. Rabu lepas bertolak & balik petang tadi. memang seronok dan mengujakan.. rase tak nak balik pun ade. sebab kat sane boleh mulekan hidup baru dgn kawan2 baru. best jugak kalo dapat smbg belajar kat sane. kan? kan? uiks, termasin plak lidah nie nanti, baru tahu..huhu..lidah rase masin ke? uiks, abaikan. cik pearl tgh serius nie.

so bolehlah aku kongsikan pengalaman2 & kenangan2 aku sepanjang aku kat sane. kenangan boleh kongsi2 ke ye?? pedulik kan lah. aku nak jugak kongsi. tak kire!! bg yg dah pergi, mesti tak heran kan. tapi aku baru pertama kali pergi sane. so aku heran.

hari pertama :

flight kami jam 7.10pg. pukul 4.45 pagi lg dah gerak ke LLCT. wah, pencapaian terbaik buat cik pearl yg telah bgn awal pagi..sampai kuching pukul 9 lebih. rembat kereta sewa terus pigi check in hotel & rehat lorh. penat woo tak tidur. bgn awal..so pe lagi, bantai tidur dulu sampai ptg. macam kat rumah jarang tidur je..!! pigi bercuti pon, tidur yg lebih..uiks!


ni aku la kan? sape lagi. tgh breakfast dlm flight.


ni menu nye. minum ribena pagi2 buta yg tak tahan tuh.

dgn kuzer. (lupe lak nak mention, selain family, kuzer pun join jugak. sebab die ade pengalaman pergi sane. so die leh jadi pemandu pelancong lah kirenye. heh.)

my lil bro.

mase check in hotel. pa & ma sempat bergambar.

after check in, keluar lunch dekat kompleks Tun Jugah. ni lepas makan la kirenye, tu leh senyum2. kenyang sudah..kalau lapar, muke ini harus ade sikit masam. heh.

eh..eh, aku mengantuk lah. sok2 aku sambung isi diari aku sepanjang kat Sarawak ye. then aku upload pic bnyk2. hehe

nite. wassalam.

2 comments:

Unknown said...

nak ole2.

nEd~Ya said...

bleh2..
mai la umah aku..terubuk masin ade. hehe