Sunday, February 1, 2009

TagGed bY PiNky GuRL

Assalamualaikum..

hurm, hari ni aku masih bersuka2 kat umah macam cuti baru je start..ehe.. sok still xde kelas, so sok la baru aku balik ukm..:)

aku di tag oleh cik pink.. so aku akan jawap bg melangsaikan utang..ehe.. mulanyer aku nak bayar utang tag ms. hepi (lame dah die tag).. tapi tgk2 cam x reti lak nak jawap.. mungkin terlalu banyak word, ato aku x fasih bahasa omputih (yela macam yg kmu sume tau. aku kan lebih fasih berbahasa tamil..har3x), ato aku yg x paham??

ntah..insyaAllah aku akan cube gak fahamkan..ok ye ms.hepi.

~RULES~
i- Anda tidak boleh men TAG orang yg Tag anda okey..
ii- Sila Jawab dengan jujur n jgn tiru answer n copy orang len...
iii- and sila tag sebanyak 3 orang yang anda ske.( tapi aku xnak tag sesape..:))

SOLAT : solat tu tiang agama..maka dirikanlah solat kerana solat itu juga penghalang diri kita dari melakukan kemungkaran.. tapi jika kita bersolat & masih melakukan kemungkaran, maka solat kita masih ada compang campingnya & lubang2nyer.. maka renunglah kembali ke dalam diri & mencari dimana kekurangannya.. (nasihat yg utamanya utk aku sendiri)

SHOPPING : of cos i like it..ehe.. ley jadi hobi aku gak neh.. terutama kalo shopping utk kasut & beg..:)

DATING : ntah.. malas nak komen.

STUDY : bile nak exam je baru aku study agak bsungguh2.. kalo x, mmm ntahla.. hehe

HANGOUT : aku memang jenis x bape rajen kuar ngan member2 terutama kalo kat ukm.. prefer duk kolej jer..dunno y..

DOK UMAH : sangat2 suke kecuali bile de masalah yg agak besar. baru la teringin kuar jalan2..tu pon sbb nak amik angin & luaskan pandangan.(selain xnak susahkan hati mak tengok aku murung jer..) kalo x, berkepit ngan mak is better..

x nak tag sesape.. huhu

Ana billah walillah ma'allah..
Wsalam.

No comments: