Sunday, January 25, 2009

TiaDa TaJuK

Assalamualaikum..

buhsan..tu yg mampu aku cakap bila dah seharian kat umah..kalo kat kolej, beria aku nak balik.. bila dah balik, xtau nak watpe lak..hehe..tapi apa yg pasti, aku cukup tenang, bahagia, gembira & tiada duka bila dikelilingi insan2 yg aku cayangi..hehe.. so dari xde ape nak buat aku tolong la akak aku tulis name2 insan terpilih utk ke mjlis kawen akak aku nanti. hehe. berpinar gak mata memandang tengok 1000 kad yg nak dibereskan..belum tambah pening kpala aku dgr dorang bincang2 pasal majlis kawennyer..leceh lagi rumit..itu yg pasti..






moge segalanya berjalan dgn lancar & dipayungi rahmatNya..Amin..

Ana billah walillah ma'allah.

3 comments:

merahitujambu said...

salam cik pearl..
xpe2..tlg2..blaja..
nnt sampai turn xde laa ssh nnt..huhuhu

nEd~Ya said...

salam cik pink..
hihi..time sy nanti. org len la yg wat kan plak.. ekeke

Anonymous said...

salam..
jenguk2 d blog anda..=)
best tu kakak nk kawen..
ade rezeki tahun depan dapat ank buah lak..
yuhuuu..bestnye..=)