Thursday, February 19, 2009

DaNaN & BaNaN

Assalamualaikum..

kamu faham tajuk entry aku kali ni?? sesuai dgn lagu baru kat playlist aku.. hati tgh gundah menganalisa data..tahap gaban tensionnyer..memang tak ada kene mengena kan..

aku teringat kisah petang tadi. mencurik sedikit waktu utk diluangkan bersama banan.. die bercerita tapi aku yg mengalirkan air mata. sungguh, aku telah merasainya. kalau aku mampu, aku bawa kamu jauh dari apa yg kamu lalui kini. aku tdk mahu kamu turut merasainya. percayalah.

tapi DIA lebih tahu apa yg terbaik utkmu..harungilah juga walau kamu tidak rela. kerana disana ada sesuatu utkmu..aku percaya, masa akan mengubati segalanya..

dan kerna itu, namamu akan sentiasa dalam doaku..

ana billah walillah ma'allah..
wsalam.

5 comments:

merahitujambu said...

salam..
ape tu??name org ke ape??

nanab said...

hurmm..mcm ada kena mengena tp cam tak pasti..hurm, anything yg happen smua ada hikmah..kan.

nEd~Ya said...

to merahitujambu
salam..
hehe..aah name org..:)

to nanab
N.A.N.A.B, cuba anda terbalikkan.. :)

nanab said...

ooo.nad..thanks,rasa cm nk ngis sgt2.huuu -_-*

nEd~Ya said...

sabar tau..sy sentiasa ader utk kamu, mendengar kamu..sy yakin nab bley laluinyer..