Thursday, February 12, 2009

SaKiT JiWa

Assalamualaikum..

Sangatlah letih even hari ni kelas 1 jam je dr kul 8 smpi 9. berkejar utk meeting dgn adik2 first year, then terus masuk lab sampai kul 5sengah. hari ni mungkin volta lab tu merajuk. tak pon, penat macam aku. semua jus buah yg aku run, tak dapat peak voltamogram yg aku impikan. hampeh.

sok kene masuk lab lagi la gamaknya. Prof plak tambah keje aku untuk analisis kesan pH. huks..tersangat la aku sabar. balik plak penat2 ingat nak rest. tetiba pintu bilik plak rosak. kunci kat tgn, tapi pintu tak boleh bukak. (ni kes bilik farhana ni)muka aku dah tension. dengan hp sume kat dalam bilik, felo mana aku nak terjah. nak keluar blok pergi ofis pon, sgt la mustahil dgn pakaian yg agk2 kurang kain. ofis pon dah tutup. aku panggil akak bilik depan nak pinjam kad utk jadi mc gyver kejap.

tapi misi pertama gagal. mungkin aku tak cukup pakar. (sbb aku memang x pernah pecah masuk bilik org guna kad..sape yg terer tu faham2 la..hehe)so ape lagi? tendangan pertama menyusul. pon tak terbukak jugak. mungkin stamina tak cukup kuat sebab seharian kat lab. lesu. pintu plak nampak cam liat je. sakit jiwa.

tendangan demi tendangan..kalau pintu kopak pon aku rela. dah tak mampu menahan sabar. alhamdulillah, pintu terbukak. tapi nasib baik, tombol je pecah. so aku masih boleh tidur di bilik sendiri tanpa perlu buat tayangan free kesemua isi bilik. huhu..




Ana billah walillah ma'allah.
wsalam.

2 comments:

Anonymous said...

nasib malang bab2 pintu da turun kat nad plak..hu3..
nasib xada adegan turun tangga berkali2..
kalau x..naya je...
misi esok: MINTAK TOLONG ORG OPIS BAIKI PINTU =)

nEd~Ya said...

so jaga2 sapa yg bace entry ni, mgkin akan mengalami nasib yg sama..haha.
memg penat la kalo kene turun ofis plak.. misi sok pon xtau la ana. kene pospon kot. mgkin nex wik baru report. sok jadual penuh. huks.