Tuesday, February 3, 2009

bLoG KeDuA

Assalamualaikum

hurm, penat rasenyer hari ni ngadap laptop jer menyiapkan graf2 voltamogram utk projek akhir aku. sambil2 tu sempat lagi aku tinjau blog member2 & member kpd member2 aku..hehe. aku tertarik pada 1 blog yg mengutarakan pendapatnya mengenai cinta & agama. jadi aku skrg nie sbuk dlm pembikinan blog aku yg kdua yg hanya akan create entry tentang cinta & agama..(cam mau bikin filem plak)

sudi2lah kalian melawat blog baruku nanti sekaligus berkongsi pendapat & pengetahuan..segalanya hanyalah pendapat peribadi aku yg aku lontarkan utk tatapan kmu sume, selain ia berkisar dr pengalaman aku sendiri. apepun, aku hanya insan lemah yg masih sgt2 cetek pengetahuan & ilmu (samada fardu ain ato kifayah), jadi kalo ada salah & silap, tegurlah dgn berhikmah.. terima kasih.

Ana billah walillah ma'allah
wsalam

4 comments:

Anonymous said...

wah..baguslah tu. we'll look forward for your new blog!

Anonymous said...

chayo2 nad =)

nEd~Ya said...

to ms.hepi & farhana

ehe..tq2..:)

merahitujambu said...

wah..bagus2..
nnt sy leh gak mengetahuinyee sekali..
tuk pengetahuan..