Saturday, February 7, 2009

BiLe DiE RiSaU

Assalamualaikum..

Terharu..itu feel aku dalam mase sejam nie. ntah sejak bile aku pon x pasti,tp mgkin dalam 3 bulan kebelakangan ini aku rase tersisih dari hati die. kadang2 ok, kadang2 nampak macam biasa..tapi ada masa2 nya, rase asing & luar biasa. aku ngadu pada mak, tapi mak kata x ada apa2, die masih ok. ye ke? sbb aku yg merasainya..

dulu die suka, skrg nampak kurang selesa..yg dulu die x suke, skrg beria2 gemarkannya. pelik tapi benar. lantas cuti yg pjg segera ku harap dipendekkan. utk membawa rase hati yg kurang lazat..x mahu die terasa hati dengan suasana ini, biar aku sahaja yg merasainya.

dan tadi sekali lg suasana yg kurang enak terbit di sanubari..4 miscall. die call tapi aku x angkat. aku x sengaja. hp dalam beg, aku plak dalam dewan ade AGM. argghhh..keadaan selaloo x seperti yg diharapkan.. tambah plak die bertanya ape progress aku utk ke jerman..dgn slumber aku jawap aku x isi pon all da requirements. mungkin x pegi..huks, suara die berubah..i did it again..fool..

sampai bilik after miting dalam kul 10suku...sepatutnya miting abes kul 11. tapi aku kuar awal..penat..tengok jam, die mesti dah tidur. mmm esoklah telefon..but then, my fon vibrate dalam kul 11 lebey..die call...unbelievable..but im happy..yeay..
die still x tdo coz riso aku jalan kaki sorang2 tgh2 malam gini. oo my god, honestly.. im touching. my eyes filled wif tears,then rolled down my cheek..miss him..

mungkin btol cakap mak.

Ana billah walillah ma'allah.
wassalam

4 comments:

Anonymous said...

mana ada mak ayah xsrisokan anak die =)
tiba2 tringt kat fmy lak..

nad...p jerman wat pe?

nEd~Ya said...

yup, of cos. tapi tsunami yg melanda di hati ni, mnyebabkan nad rase len macam..tapi alhmdulillah sgalanyer still in control..:)

jerman ader nobel laureate. prof swoh pegi..tapi nad x isi form nak g. dah due date kot.. huhu

Anonymous said...

ruginye nad..xg...
golden opportunity 2...
lama ke?

nEd~Ya said...

yup, tp tu la, x terisi borangnyer. asyik tangguh smpai da due date..
seminggu kalo x clap..:)