Thursday, February 12, 2009

TagGeD By Miz NoOr

Assalamualaikum..

aku dapat tag ni las wik kalo tak silap. memang cepat je aku nak langsaikan. tapi ia mengundang sedey aku. uwaaaa... pendrive aku hilang. dah lebih 1 sem. tapi sampai hari ni aku tak bleh terima kenyataan. dalam tuh ada lebih dari 10 folder gambar2 aku. tag kali ni plak memerlukan gambar. teringat aku gambar2 lama yg dah langsung tak ada dalam simpanan...:( dimana kan ku cari ganti..(nyanyi ikut nada lagu P.Ramlee)

1) a picture of u at the most unique environment

gambar ni xla unik mane..tapi ok lah kalo nak gula2kan adik2 umur 6 tahun kebawah.. sebab mereka akn cakap camni, 'eee duit lagi besar dr kakak.' (mengikut pengalaman aku la)



Gambar ni pon biasa je. tapi waktu aku pakai costume ni, ader foreigner datang dekat & aku dgr mereka kata uniq sampai mereka mintak bergambar ngan aku. (die ingat aku tukang layan foreigner kot time neh, konon nak perkenalkan kebudayaan kat malaysia.)..

2) a picture of u at place u dislike

setakat bgambar tepi tiang, memang tak ada apa yg suka sgtnyer..

3) a picture of people that mean a lot to you

of cos, parentz first.

wif my sis

my bro plak

abg sulung..uhuks

4) a picture of you with ur best smile


5) a picture of u with the lamest post

xtau menepati ke x.. konon bajet mas idayu la..haha..gediks santai sume kuar..

6) a picture of you with some toys or cute stuff or a cute baby





kanak2 yg membahagiakanku.

7) a picture of u in a white outfit
aku memg byk pakaian bewarna putih..suke sgt2..tapi x la dr ats ke bwh warna putih.. ni diganggu oleh tudung hijau


ni plak dgn black skirt..


kalau semua putih macam ni lah senang kan..:)


Setel..
tag : Nami ms hepi & Rei

pepun sy masih belom langsaikan tag yg diberi oley ms hepi. ader 3. 1 drnya sy pernah jawap tapi bila publish, tunggang langgang susunan ayat. xtau lah kenapa. sy akan cuba jaya menjawap lagi 2 tag dari anda. sabar ye..

Ana billah walillah ma'allah.
wsalam..

7 comments:

NRH said...

nad da bli apple shine

merahitujambu said...

gambar yang pakai ape ntah ats pala tu x berat ke cik mutiara..??

Nazry Iskandar said...

title mas idayu tu jatuh pada mery yang terlebih feeling. hehe.

nEd~Ya said...

to roha
nampaknyer ko yg minum ye azroha..ekeke

to merahitujambu
x berat pon cik pink..nmpk je cm berat..tp selesa jer.:)

to naszra
haha..setuju2..mary vs mas idayu.. tu namenyer menjiwai lagu..ehe

nEd~Ya said...
This comment has been removed by the author.
Rei said...

aik..
apsal ko tag dua org je?
pastu byk plak aku nak kena jawab tag2 ko nih?
hahah

nEd~Ya said...

to rei
die x cakap pon nak bape org.. so aku teringat 2 ni je waktu jawap tag ni.. hehe..
x kire..jawap gak..hihi