Monday, February 16, 2009

BiNgUnG TaPi BeNaR

Assalamualaikum..

Hari ni aku xde kelas. lepak je la kat bilik. nak masuk lab, tak ada kerajinan. tambah plak kene food poisoning..ouchh..sakit jiwa raga.. dlm leka mengadap subjek2 tertentu, de suara lelaki memberi salam di muka pintu..memang jelas bunyinya.lelaki..ye..lelaki..bukan perempuan..huks. aku sedarkan diri bahawa aku kat kolej, bukan kat rumah. suara siapakah??

lepas kelam kabut menyempurnakan diri, aku pun buke pintu. yup, 2 lelaki penuh sopan minta izin membaiki pintu aku..aku tgk tak ada plak org pejabat teman. btoi ka?? tapi die siap tunjuk kunci pendua bilik aku yg die dapat dr pejabat..so ok lah..tapi aku tetap konfius..aku langsung tak buat report tentang kerosakan pintu aku. ingat nak report hari ni, tapi tahap kemalasan utk turun ke pejabat sgt tinggi..x jadi. sok je lah. tapi dah ada org nak datang membaiki hari ini. pelik.. tak kan org pejabat bace entry aku baru2 nie..(tajuk sakit jiwa)..kah3x. ato ada insan2 yg punyai sekeping hati yg mulia dah reportkan utk aku..kalau ada, silalah mengaku..akan aku belanja kamu makan di cafe tercinta..hehe..

pe pun, alhamdulillah..pintu aku dah ok. aku siap minta mereka pasangkan engsel pintu lagi kat bahagian dalam dan bahagian luar (utk pasang mangga pintu).bereh.:)

Ana billah walillah ma'allah.
Wsalam.

6 comments:

Anonymous said...

kami la yg p buat report tu..
apa lagi..NASI GORENG CILI API + TELUR DADAR ya..=)
heee~

nEd~Ya said...

btoi ka?? ana ingat no bilik nad? seyes??
kalo btol, bereh jer..:)
bilekah??

Anonymous said...

Xde la Nad..
Guro2 je..heeee~
Baik btol kan org yg wat report 2..
Terharu bol bg pihak Nad..=)

merahitujambu said...

wah..siap wt permintaan psg engsel pintu kat bahagian dalam luar..
xpe..tuk keselamatan..hehe..

nEd~Ya said...

to merahitujambu
hihi..demand ckt.pe salahnyer..:)

nEd~Ya said...

to farhana..
la..ingat btol td..wat saspen je ye..:)
tp xpe, ley juge belanje2..
no probs..:)