Friday, November 20, 2009

OpSss CeRiTa LaMe...

salam to all

.......kenapa awak buat sy macam ni? kenapa awak boleh sukakan R---- dan korbankan hubungan kite yg dah hampir setahun......bla bla bla....

esok tghari sy tunggu awak di kantin sekolah..kalau awak tak datang, bermakna awak dah tak sayangkan sy....

sekian..

ops..tersenyum kambing aku seketika..

isi surat hampir 8 tahun dulu..waktu aku berusia 14tahun..ku kire aku masih sgt mentah, naif dan terlalu muda utk ini semua..(tak boleh bla ayat)

sesungguhnya, aku tidak mengenali kamu..tapi aku boleh cam muke kamu waktu itu..dan aku tahu kamu adik kepada kawan kakak aku..aku juga tahu R----yg dimaksudkan oleh kamu..tapi serius, R tu senyum dgn aku pon tak pernah..dan aku sgt tak sangka bila kamu boleh kata hubungan kite dah hampir setahun..glurppp, tak kan aku couple pon aku tak sedar..kamu salah org kah? setahu aku, kite tak pernah berjumpa face 2 face pon..

dan kerana kamu tunggu aku kat kantin sekolah pada keesokan harinye lah, bikin aku berkaki ayam masuk ke kelas..ish, terbahak2 aku ketawa teringat betapa gelabahnye aku menghadapi kamu.. entah berapa banyak kali, aku cuba mengelak kamu..bukan aku jual mahal tapi.......huhu..dan sememangnya aku tak terniat utk ke arah itu pada waktu itu..touching plak..ops..maaf

selepas dari itu, meletup plak kisah aku dgn A---- aku sendiri naik biol..ini kah budaya pelajar2 SEMEKAR..aku masih baru di rawang waktu tu, so aku sgt2 tak selesa..dan kemudian kamu terus hilang..mungkin kamu dah jumpa cinta baru..atau mungkin kamu sangka aku player.. ishh..fitnah tu..hati aku sungguh suci lagi murni dari mana2 cinta lelaki sampai ke tingkatan 5 tau..huahua.. tak de cinta2 monyet..hehe

mmm aku tak tahu ape cerita kamu sekarang..saje teringat kisah2 lama..=) kalau kamu ingat, aku pasti kamu juga tak sangka kamu pernah begini suatu masa dulu..dan pasti kamu tersenyum..=)

*byk lagi sebenarnya kisah2 yg tak terduga semasa aku bergelar pelajar sekolah suatu masa dulu..sgt2 terkesan sehingga hari ini..segalanya di SEMEKAR & TIKL..=)

wsalam..