Tuesday, November 10, 2009

DaTiNg VeRSi KaMi

Salam to all

wa..rasa dah lame tak update blog nie..semalam baru berkesempatan..agak sibuk (sebenarnya saje sibuk2kan diri)..kelmarin aku hantar ayah ke gombak before die ke Terengganu ader persidangan..agak2 malas nak balik tu (dgn cuaca yg baik), aku saje menyinggah ke memorial Tunku Abdul Rahman, KL..(sejak bile aku minat benda2 bersejarah ni!!).. yg tak tahannya, tak ade pengunjung langsung yg dtg selain kami..dahsyat. mungkin mereka lebih gemar utk kunjungi taman burung, planetarium Negara dll yg tempatnya dekat2 je dgn memorial ni..so kami buat memorial ni macam kami yg punyelah senang cerita,,=)

ni la bukti memorial ni tak ada pengunjung..kuzer yg sibuk duty..muahaha

buku besar..

serius poyo tgk multimedia kat situ.

kunun2 aku la fasi...

Inila seni amik gambar yg terbaru..separuh je kepala ye..LOL!

my dream car..ehe

balik dari memorial, singgah KLCC jap (ceh! tak bleh bla ayat 'singgap jap' tu..macam KLCC belakang umah je) carik DVD..then balik umah tercinta..

*dah bosan dating kat shopping complex, tgk wayang & main boling..so sekali sekala ajak dating kat memorial ke, muzium ke, zoo pon oke..=) so sifat kuzer yg cintakan sejarah tu harap2nya menusuk lah sedikit sebanyak ke dalam kalbuku..

ana billah walillah ma'allah

wsalam

5 comments:

Muhammad Lim said...

kuzer akan sentiasa cintakan sejarah,kononya A1 sejarah SPM.HAHA

Nazry Iskandar said...

first time korang cite time dating. slalu tgk aku punye je ek. ;)

nEd~Ya said...

to muhammad
huaaa...tau xpe..itulah kebanggannye hingga skrg.. buat org tensi!! hehe

to nazry
hehe..baru smpai seru nk cite.. bce ko punye la seronok..kitorg versi2 pelik je..ehe

Lim Eng Leong said...

jangan tak tahu , kimia saya pon A tau ~

nEd~Ya said...

buja
udah2 la tu..
hahahahaha