Tuesday, November 24, 2009

CeRiTa-CeRiTi

salam to all

rase lame juga tak update..kesibukan di luar rumah buat aku tak dapat merenung laptop aku di dalam rumah seperti biasa..jeling2 sahaja yg mampu..

cerita 1
kamu ingat lagi aku ceritakan tentang video clip hafiz AF7 yg agak pelik (tajuk entry : ku rangkumkan ia menjadi satu) hehe.. so now kalau kamu perasan, lagunya yg bertajuk 'masih jelas' tu dah ada video clip baru..nampaknya bukan aku sahaja yg tak selesa tengok video klipnye tuh..=)

cerita 2
hari ahad baru ni aku buat lawatan khas ke office kuzer.hoho.bukan hape, die kene keje gak separuh hari..then baru kami ke one utama utk layan cerita Raging Phoenix..best gak ceritanya..abes tengok movie kat sana, gegas ke sunway pyramid pulak..round2 and hajat hati nak shopping sikit la kan..tapi kedai yg aku nak pergi tu entah kat mana pulak kedudukannya..tak jumpa.serius tension..aku sempat belikan ayah aku tali leher dan kuzer beli jaket hitam je kat situ..tak puas hati betul aku..aku bajet nak carik kasut atau beg (tu je la kegemaran aku kalau shopping..huhu) tapi tak ada satu yg berkenan di hati..so kami bajet singgah mid valley sekejap.. before ke sana pergi visit adik kuzer dekat casa impian..muaahaha(casa impian??? jgn percaya bulat2).. then baru pergi mid. aku rasa ada dalam 7buah kedai kasut aku masuk..tak ada jugak yg sesuai..then kat viss ada yg berkenan, so hati sudah munga2 riang..tapi malang sekali tiada saiz..ceh!!! akhirnya pulang dgn tgn kosong..huhu..tak apalah, yg penting dapat makan kat laksa shake (tempat makan kegemaranku)

cerita 3
sgt2 teruja bila ank2 murid masih ingat aku dan telefon aku sebelum mereka masuk ke kelas..bila aku angkat je handfon, maka terdengarlah sayup2 suara 'teacheeerrrrr...' wahh!! hati sudah munge2.. minggu lepas aku dah hantarkan hadiah2 buat murid2ku yg dapat 100% atau yg dapat markah tertinggi dalam kelas utk subjek2 yg aku ajar..ada 7 org semuanya..semoga mereka gembira & makin bersemangat utk belajar lepas ni..aminnn..

cerita 4
aku dah mula mengayam ketupat palas malam ni..giler tunggang langgang..dah macam ketupat palas orang malas..LOL ---> tgk je tajuk kat atas nun, memang tajuk org yg bergelut dgn sifat malas.. 'cerita ceriti'...hurm..

cerita 5
macamana agaknya nak atasi perasaan nervous atau kelam kabut atau menggelabah atau kurang yakin dan semangat2 negatif yg bikin otak aku alami kontroversi yg tersendiri??? (aku rase ni bukan cerita, tapi persoalan..kan2?)

wsalam

2 comments:

merahitujambu said...

dh mulanyam ek..sy besok baru nk anyam ketupat..

nEd~Ya said...

merahitujambu
besenye 2 hari ato sehari sebelum raya..tapi kali ni mak beli awal lak daun palas,so ade mase free anyam awal..
selamat menganyam..=)