Saturday, November 21, 2009

MuSiM iKaT TaLi

salam to all..

wah sgt teruja bila mendapat khabar gumbira dari teman2 terchenta.. 29hb november adalah tarikh bahagia buat dua org sahabat baik aku.. dua2 akan mengikat tali pertunangan dgn pasangan masing2..ececeh..

yg seorang ni sahabat aku kat UKM..1 kolej dan 1 fakulti..malah setiap kali aku lepak kat ukm (since dah jadi mantan ni), aku memang tumpang bilik dia..norhayati a.k.a yatiey namanya..berusia 22 tahun..(ceh!! macam nak promote plak) mungkin terkena aura aku kot. hehe.. sebab waktu aku nak bertunang dulu, aku memang sibuk provok cik yatiey kite ni..hehe..

yatiey mase majlis tunang aku.

yg kedua pulak, Nazifah a.k.a epa..also 22 years old..orang Rawang jugak..aku kenal melalui kawan2 kat rawang..kebetulan kami 1 matriks dulu (matrik Perak)..tapi si epa ni keluar matriks selepas sem 1 dan ambik diploma kat Uitm.. katanya, tak mampu utk terus di matriks.. (aku pon camtu dulu sampai apply Uitm gak tapi malangnya dapat Uitm Sarawak. ni kuzer la punye pasal.. tangan die tak 'ong' lah tu, sebab tu aku dapat jauh2..die yg apply kan..nak tak nak menten je lah kat matriks..alhamdulillah, berjaya jugak ke ukm..hehe)..dan yg menarik epa ni cinta lame kanda aku..ehe.. (kanda je lah yg faham..=))

epa yg kiri sekali..

so now aku konfius..tak tahu nak pergi macamana..utk pergi dua2 adalah mustahil.. dua2 majlis berlangsung pada hari dan waktu yg sama..pada tenghari 29nov ni..si yatiey di besut terengganu dan epa di taman garing rawang.. aku mulanya nak beli tiket ke terengganu, kire nak bertolak pada malam 28nov tu tp since epa pon bertunang pada tarikh yg sama dan ada beberapa faktor lain, aku kene fikir semula.. macamanakah???

*apepun tahniah buat kalian..ade gambar nanti, aku upload..=)

sekian

7 comments:

merahitujambu said...

samelaa kite..sy pon akan ke ganu..28 ni..kwn kwin..ahah..hati2..

Anonymous said...

eh..yati pon nk btunang??
wah2....sampaikan ucapan tahniah ya :)

erm..mcm pnh jumpa la si epa tu..
tp kat mane ya??

nEd~Ya said...

merahitujambu
kamu dah knfm la ye?
sy x knfm g..cam makin teruk je banjir tgk dalam paper..cuak gak.=(

farhana
begitulah dgrnye..
insyaAllah, kalo de rezeki sy ke sana..=)

kat matriks perax la tu kot..
die amik akaun gak kat sana.. =)

nEd~Ya said...
This comment has been removed by the author.
Diarihatiku1976 said...

akak dah kena ikat dah.. ahahkss...

nEd~Ya said...
This comment has been removed by the author.
nEd~Ya said...

to diarihatiku1976
alhamdulillah..congratz..=)