Monday, November 9, 2009

TeRkESiMa BuaT SeKeTiKa!!

salam to all..

special thanx to Mr. Husaini...buat aku terkesima sekejap..

sebab he come out with new entry..

ape kene ngena dgn aku? (ni soalan dalam minda kamu2 kan?)

sebab tajuk entry die ada nama aku..entry die tentang aku.. dah tu kat gallery die ada gambar aku..wow.!!!.ni secret admire baru ni.. sob2x..tercabut plak tangkai hati Mr.Hus mendengarnya nanti..hehe..gurau2 oke.. terharu btol..(mane nak carik entry org ade nama kite as tajuk utama kan..ceh! perasan suda!!!).. jgn mare ye mr. hus.. =) sempat plak aku copy dan paste kat sebelah nun..------> (dgn tiba2 aku dah ada gallery sendiri..hehehe)

Mr.Hus & Mr.Taqi adalah photographer pada majlis tunang aku beberapa bulan dulu..=) tq 2 both of u..

Husaini & taqiuddin..wif me.

mai jenguk ramai2.klik sini..

ana billah walillah ma'allah
wsalam

5 comments:

Fathi Adha said...

tahniah....

nEd~Ya said...

to fathi

trime kaceh fathi..=)

Hus said...

Wah. Promote ni. Hehe. Thanks again! Glad that you are pleased with the results! :-)

Anyway, Nad cube cek YM. Sy ada bagi kod utk gallery tu.

nEd~Ya said...

hus

mesti2..promote sehabes baik..=)
dun weri..kami berpuas hati..
ok..tq..=)

Fathi Adha said...

sama2