Thursday, April 28, 2011

BoLEh TaHaN SeRaBuT

salam to all..

kat sekolah...

sangat serabut dengan bebanan kerja..

tapi tak tahulah, dalam serabut tu ada rasa seronok. perasaan apakah?

minggu ni sibuk nak siapkan kertas peperiksaan pertengahan tahun pelajar-pelajar aku. aku kena buat kertas sains dan math.

kalau cikgu-cikgu lain hanya cut & paste soalan dari buku-buku, tapi aku dengan bangganya menaip sendiri segala soalan. rajin bukan? ;-)

tapi kerajinan tu, buat aku lambat siap kerja. sebab nak menaip balik semua satu-satu soalan pastinya memakan masa. lainlah kalau aku cut & paste je. so aku baru je siap buat paper 1 sains. paper 2 sains masih tergendala. paper math pun belum mula lagi. sedang tgk schedule, celah mana lagi nak sumbat semua kerja-kerja ni. minggu ni pula ada latihan dalam perkhidmatan. sabtu pula tu. baru nak bercuti 3 hari (sampai isnin berikutan hari pekerja), ade je yang mengganggu. haishhh!!!

so untuk latihan dalam perkhidmatan ni, semua guru sibuk buat kajian tindakan. nak bentangkan pada sabtu ini. haih! lemah gemalai nak memahamkan semua bidang tugas guru ni...sabar je lah banyak-banyak...

sekian..

2 comments:

farhana said...

Kalau kita cinta pekerjaan kita sepenuh hati, busy pon rasa seronok.
=)

nEd~Ya said...

haha. stuju2.. harap2 cinta ini berkekalan. heeee