Sunday, April 24, 2011

EmPaT CeRiTa

salam to all..

cer cite 1:
header baru hasil kreativiti incik husaini.. maceh..maceh..(*_*)

cer cite 2 :
kalau sunyi dan mahu senyum-senyum atau ketawa-ketawa, buka facebook anda. lihat dan telitilah status kawan2 di alam maya. terutama yang obses dengan pasangan sendiri.. boleh gelak guling-guling.. aku pun nak obses macam tu jugak lah..*nampak suci cikit lah sebab suami ye..halal di situ..

cer cite 3:
masa belajar di JB dulu, duit keluar macam air. elaun habis tanpa sedar. pa & ma support lagi. rasa tak cukup jugak..agak-agak sebulan ade kot aku habiskan 1.5 k. giler ah..rasa risau je kalau nak keluar duit..

tapi masa kerja ni, rasa risau je sebab duit tak keluar-keluar..haha..tu yang beli benda merapu-rapu..

kos hidup memang agak rendah. pa & ma dah tak support, elaun dah tak ada. suami je support. tapi tak ada risau macam kat JB dulu. rasa macam duit tak digunakan. pergerakan keluarnya agak perlahan..tak sehavock di JB dan di UKM dulu. (^_^) tambah-tambah kerja cikgu pun ada OT. Alhamdulillah...;p

cer cite 4 :
2 hari aku pergi dan balik kerja dengan suami. jumaat dan sabtu. sebab aku terlibat menghantar pelajar ke SAMBEST kat subang jaya. alhamdulillah pelajar2 aku dapat tempat ketiga..

isnin ini (esok) jangan lupa tengok Malaysia Hari Ini, pelajar-pelajar aku buat persembahan musamarah mereka (musamarah = public speaking dalam bhs arab).. mulanya aku nak join, tapi mengenangkan naik bus dan bertolak jam 4 pagi esok (Isnin), maka aku batalkan. aku baru je sampai malam ni(ahad), tak larat nak ke damansara esok.. plus, aku dah lama tak masuk kelas. asyik sibuk latih pelajar-pelajar ni. so now nak kejar sillibus. aku rela tak dapat interfrem kat TV..heee

sekian

3 comments:

Hus said...

Boleh masuk dlm citer 1 plak ye. Haha. Thanks!

Btw, album lg 1 tu cmne? Hehe.

nEd~Ya said...

hehe..
kira ask 4 permission la tu.. heeee..

2nd album pon oke. cume nama abu zar bin kassim tu je, hus x letak double s untuk kassim. yg lain oke dah.. so rasenye sume dah cun. =)

jenis album ngan cover nye x same kan dgn yg 1st tu?

Hus said...

Aah. Masa tu x sure single or double s. Hehe.

Yup, yg ni cover die lain dari yg 1st. Cover kaca depan belakang. Ok kn? Ada variasi sikit. :)