Monday, May 2, 2011

ShOPpInG ThERaPY~

salam to all..

minggu lepas yang serabut telah dapat diatasi dengan baik dan bijaksana. Latihan dalam perkhidmatan pada sabtu lepas telah berjaya dihadiri dan segala kertas soalan peperiksaan pelajar pun dah siap digubal..

nasib baik isnin cuti, dapat jugak lah rehat 2 hari.. la ni, baru je sampai semula ke sungai besar.. alhamdulillah selamat perjalanan..

semalam aku ke kuala kubu (saudara kahwen) dan ke kalumpang..dah lama tak jumpa saudara mara.. petangnya, aku dan suami ke Jalan Tar KL.. dalam hujan lebat itu, kami shopping. shopping punya pasal (Terapi terbaik untuk keserabutan aku akibat banyak kerja) hujan pun tak kisah.

aku dah mula shopping raya.. awal bukan?? ;p ni first round shopping. cuti sekolah ni harus lah yang second round dan a month before syawal should be da third round shopping.. baru complete keperluan raya..setiap tahun biasanya begitu..bak kate suami 'kalau shopping punya pasal, senyummm je'...;-)

Tema tahun ni adalah grey / silver. tahun pertama beraya bersama suami (insyaAllah, moga panjang umur). so aku ke gulati's untuk carik kain ela baju melayu. lepas tu baru match dengan kain ela aku. perempuan banyak choices dari lelaki, so better pilih lelaki punya dulu. kang pilih aku punya dulu, kain ela lelaki tak ada warna pula..

tapi sampai ke bahagian kain ela, aku berkenan dengan warna purple pula. suami pun berkenan sama. kebetulan suami aku ni banyak baju warna gelap2 je sebelum ni, so tiba-tiba rasa kalau pakai purple muda nampak lain sikit. so tema terus bertukar ke purple muda..(*_*)

raya kedua dan ketiga, tema nya belum confirm lagi..

still in planning...

*puasa pun belum pearl oiii!!!
*mode : tak sabar nak cuti sekolah...



di kenduri kahwin semalam..sekian

No comments: