Sunday, October 17, 2010

SeTeLah SekIaN LaMa TaNpA TaG & AwaRd

salam to all..

kebosanan di hari minggu. dengan tegar tidak mahu balik ke rawang kunun-kununnya nak mulakan usaha study untuk peperiksaan. Peperiksaan yang akan bermula pada bila-bila masa sahaja, mengikut suka hati mereka. (mereka = unit peperiksaan maktab) . minggu depan pula, kelas mungkin sampai rabu/khamis je. jadi kebarangkalian untuk balik ke rumah tercinta sangat tinggi coz ade 4/5 hari free. takut mati kebosanan pula di sini. ~

oh ye, tujuan utama update hari ini adalah untuk memaparkan award ini..taraaaaa....



Award dari aishahumairah. tengs a lot aisha. ;-)

award ini diiringi dengan beberapa soalan..apekah?

1. Apa yang bermain di fikiran you all sekarang?

ooo, begitu banyak perkara. Antaranya :

1. peperiksaan tak lama lagi
2. makanan yang akan dibeli di pasar malam kejap lagi.
3. apa yang nak di studykan malam ini.
4. persediaan kenduri kahwin yang aku tangguh sampai hari ini. (mak + mak mertua dah start berzikir2 manja di telinga aku)

2. Apakah nama samaran you all?

begitu banyak juge. (tak ada yang sikit~).

1. nad
2. nadia
3. nurul
4. pearl
5. ned

Kelima2 nick name dipanggil oleh kawan2 dan sanak saudara. tak termasuk keluarga dan suami ye.

3. Berikan nama 3 orang yang you all sayang?

tiga je? terlalu ramai juga yg aku syg. oklah, kali ni aku tepati kehendak soalan.

1- En. abuzar (suami)
2- En. Abu Bakar (ayahanda)
3- Pn. Salbiah (bonda)

4. Panggilan untuk si dia?

si dia ni aku tak pasti siapa. so aku anggapkan 'dia' ni seseorang yang istimewa lah ye. suami aku boleh?

banyak jugak panggilan utk dia.

1. abg
2. syg
3. hubby
4. darl
5. zar
6. diva (@_@)

5. Hadiah yang you all impikan dari seseorang yang istimewa?

Pakej honeymoon ke serata negeri di semenanjung malaysia. boleh?
so far dah ke pahang dan melaka je. kalau boleh nak pergi semua tempat sekali gus, tapi cuti tak ada. perlu sedar ye, aku masih seorang pelajar. jadi, dalam sebulan baru dapat cover 2 tempat. (baru kawen sebulan je pon kan)

bulan 12 ni aku cuti sebulan, nak cover lagi 9 negeri ye. jadi kesimpulannya hadiah yg aku impikan adalah pakej percutian ke 9 negeri tersebut... ;-)

6.Blog mana yang you all suka visit?

banyak jugak. tak tersenarai dibuatnya. tapi since link2 ke blog blogger dah terhilang di sebabkan aku menukar layout suatu ketika dahulu, tak dapat dah aku mengusha blog2 blogger. kalau ada yg drop komen, baru aku membalas lawatan kalian. biasalah, tak ingat url blogger. terlalu banyak..;-)

7. Tag kan 15blogger you all?

1-abuzar si cekodoksedap
2-farhana eksperesi diriku

dan semua blogger yg nak buat tag & award ini. silakan. jangan segan silu. apa lagi malu2..

wassalam.

4 comments:

aishahumairah said...

salam..
haip nad..
tengs jawab tag ni..
aisha bg award lain lak..
amek2..sje nk isi masa lapang nad..hehe~

nEd~Ya said...

aishahumairah
salam.
same2. no hal punye.. suke lagi ade. hehe..
ok. bereh2..;-)

farhana said...

Another tag n award..hehe
Thx Nad...

Panggilan untuk suami terselit Diva di situ..
Terus ketawa berguling-guling
hahahahaha

nEd~Ya said...

farhana
yup, 4 u.. welcome..;-)

haha. diva ohh diva.. (",)