Tuesday, October 19, 2010

DiNnEr IPG~

salam to all..

esok tiada kelas. hurm, ape agaknya yang boleh di buat bagi mengisi masa ye? gaya soalan aku, macam memang tiada kerja yang boleh di buat, padahal exam dah sangat hampir. dan segala buku & nota yang dah dikeluarkan sedang beratur menunggu turn untuk diselak dan dibaca oleh tuannya ni. haihhh!! kemanakah semangat seorang wirawati keluaran UKM ini agaknye ye..(",)

ok. baru-baru ni, di maktab aku ada dinner yang diorganize khas untuk pelajar2 sains yang akan grad tahun hadapan. (insyaAllah pada march 2011). maka, akulah antara insan-insan bertuah yang memeriahkan dinner tersebut. terasa excited pula bila memikirkan diri ini akan melalui saat manis konvokesyen untuk kali yang kedua tak lama lagi (jika dipanjangkan usia. mudah-mudahan).

agak-agaknya ada tak konvokesyen kali ke-3 utk aku? wahh..;-) walaubagaimanapun, aku harus menunggu suami grad kali ke-2 dahulu baru aku proceed ke niat murni tersebut. (malas belajar tapi ada hati nak grad utk kali ke-3 ye dik oi) beranganlah ko pearl...;-)

~~~~ sekitar dinner..

sekali tengok, macam tudung atap genting dah.. tapi bukan rupenyer..

dengan shariana. bunga kertas atas kepala tu saje pinjam sekejap kat model belantara (flora) pada malam dinner tersebut..;p


suku dari coursemates.

gambar kecik2 dah la ye. (",)

*IPG = Institut Pendidikan Guru.

wassalam

No comments: