Thursday, October 21, 2010

PeNGanTin PPC 2010

salam to all..

time to bermalas-malasan di hadapan lappy..sambil mengexplore gambar teman-teman semaktab di facebook. kami menghampiri peperiksaan dan cuti panjang yang di tunggu-tunggu.. yeahhhh!!!

bila di belek-belek, baru aku sedar ramai juga rakan sekelas aku yang dah bergelar puan. semuanya mengakhiri zaman bujang tahun 2010 ni.

ha, ni semua classmates aku dan pasangan masing-masing..

pengantin March 2010

1) Hazirah & Izzuan (dua-dua classmates aku). tema : purple dan 1 lagi tak dapat di kenalpasti.


2) Saraswathy (classmate) dan suami (tak ingat nama la plak!). tema : pink dan merah




pengantin Jun 2010

3) Ayu (classmate) dan Azlan.. (ayu is my housemate now). Tema : hijau dan gold.


Gambar pada malam berinai.

4) Dayang (classmate) dan Ijoy. Tema : Purple dan gold.




5) Wanie (classmate) dan Syam..mereka dah bernikah pada disember 2009 lagi, tapi aku kire pengantin 2010 juga lah sebab resepsinya dibuat pada jun tahun ni. Tema : Biru dan merah. pink kat bawah ni pada malam berinai sebenarnya.



pengantin September 2010

6) Sarah (classmate) dan Ilham. Tema : merah dan pink.



= Dua tema bagi setiap pasangan di atas bermaksud tema di kedua-dua belah pihak.

dan aku juga bernikah pada september baru ini, tapi aku consider diriku as pengantin november lah ye mengikut bulan majlis resepsi aku nanti. insyaAllah.. merangkap pengantin penutup tirai tahun ini..tema perkahwinan aku juga tidak lagi digunapakai oleh mana-mana pengantin di atas. (",)..

*Tema aku pada mulanya biru turqoise & pink pekat. tapi ditukar ke ungu & putih... tapi since nikah dah pakai putih dan tunang dulu dah pakai ungu, so tak jadi jugak. nak merasa warna-warna lain lah pula kan..baru meriah.

*kad kawen aku warna biru, so ramai ingat temanya biru. Coz ramai pengantin sekarang guna 1 tema untuk semua termasuk kad kawen, pelamin, khemah, pakaian dll.....tapi aku tak buat begitu. pelik2 sikit pengantin november ini. (InsyaAllah)



* ke ade lagi coursemate aku yang akan jadi pengantin disember 2010???

wassalam.

No comments: