Sunday, March 14, 2010

SeTeLah SeKiaN LaMa Tak UpDatE

salam to all..

waaaa..lame tidak meng'update'!

cerita 1

selamat pengantin baru buat teman2 ku yg dah selamat diijabkabul pada feb & mac baru ni. ade yg aku dapat datang & ade yg aku hanya mampu berdoa dari kejauhan. =)

pasangan 1 epa dan azman pada feb ritu. aku kat JB. so tak dapat datang. majlis tunangnya tahun lepas je aku dapat pergi. (entry cerita ceriti II).


apsal ntah gambo ni kicik benar. wat2 nampak la ye!!

pasangan 2 aishah & syafiq. aishah ni anak kepada cikgu fizik aku (Pn. Noreseha) kat sekolah dulu. alhamdulillah, die nikah dan kenduri kawen masa aku bercuti raya cina bulan lepas, dapatlah aku pergi sekaligus jumpa cikgu aku. kendurinya dibuat kat perkarangan masjid besar countryhomes.


cikgu aku 2 dari kiri (belakang). pengantinnye mestilah yg depan duduk tuh! gamba ni after mereka nikah.

pasangan 3 adalah hazirah & izzuan. dua2 ni 1 kelas dgn aku kat JB sekarang. sweet sgt ade psgn suami isteri dalam 1 kelas. hehe..



tema nye purple + silver = i like!! hehe. Tema mase tunang aku dulu..=)

cerita2

now aku bercuti kat rumah. biasalah sekarang kan cuti sekolah, maka cikgu2 pon nak bercuti jugak. aku cuti siap extra dua minggu lagi. awal bulan 4 baru balik semula ke JB. kanak2 sekolah sila jeles sekarang! heh!!

tapi bukan cuti2 goyang kaki ye. seminggu pertama ni dapat lah aku rehat tapi 2 minggu lepas tu aku akan menjalani rancangan orientasi sekolah (ROS) kat sekolah lama aku Sek men keb rawang batu 16. ni bukan praktikal tapi kene buat kajian sikit mengenai sekolah ni. kirenye nak expose kami kepada persekitaran sekolah dari kacamata seorang guru plak. dulu pergi sekolah sebagai pelajar dan skrg sbgi guru pelatih. ade rase hiba disitu.

*dan tadi aku telah membuang masa di saloon selama 3 jam setengah. dah lama tak suka2 buang masa seperti ini. kalo kat JB, jgn harap..huh!

wassalam


4 comments:

farhana said...

Beramai2 da kawen skg..
Uishhhh..tercabar d situ...hehe
(Gaduh mcm da de calon je kan...hiii)

Wohoo lama gle dok kat salun 3 jam...
da lama xbuat gak..
Km slalu 3 jam lbh sebab 3 org nak ptg rambt..dr mak sampai la ke anak =P
Plus, mak km dok ralit sembang ngn penggunting rambut 2 hehe

Muhammad Lim said...

Tn. Hj. Tolhah gua kenal.Guru add math.HAHA

nEd~Ya said...

farhana
hoho..dah ade calon ye?? jgn saving ok. kene share..hehe
tau xpe! now, cam dah turn back to old trend. ramai decide tuk kawen awal. macam jeans kembang bawah & spek mata lalat..trend lama yg segar kembali. ececeh.

kte kicik2 pon cmtu ana, adk beradik ngan mak g gunting sesama. =)
ritu saje duk manjekan diri. mak pon tak larat teman, lama sgt. ngheee.. sampai xde cite nak share ngan auntie penggunting tu dah. haha

nEd~Ya said...

muhammad
aah, lupe lak cikgu sekolah awak. die ngajar form 4 x? rasenye die ajau memang best. lembut je. =)