Friday, March 5, 2010

SeRuMu Ku SaHuT

Salam to all

terasa sgt lama jari jemari aku yg dah bertukar kaler ni tak menari2 kat lantai keyboard. sgt2 rindu utk itu. terlalu byk cerita yg aku nak muntahkan kat sini tapi malangnya, setiap kali nak create new entry, sengal2 di kepala menyerang. tu maksudnya, aku dah kehilangan daya utk mencipta ayat2 patriotik kat sini. so shut down my lappy & berazam utk menaip keesokan harinya. tp perkara yg sama berlaku. kehilangan daya. sampailah hari ni, baru terdaya mengepos sekeping entry. whoaaa stress!

ok.

tu je nk cerita. kire rajin jugak aku kan. daya yg dtg umpama sepoi2 language ni buat aku menaip sebegini pjg kali ini.

*kire tak boleh blah jugak lah tajuk entry aku ni kan.


wassalam.

2 comments:

farhana said...

Entry 'pnjg' mcm 2 pon kira ok wat..
at least, anda masih ada masa untk menaip entry hehe =)

keep on blogging Nad..miss ur writing, indeed

nEd~Ya said...

farhana
masa yg terpaksa di curik2.. whoaaa, sgt stress mengelolakan kemahiran mencurik masa. hehe

insyaAllah. selagi termampu..;-)