Friday, September 25, 2009

UpDaTe RaYe 3!!

Salam to all..

Raye ke5 (semalam), kami sekeluarga beraya kat area kuala kubu & rasa..tapi kondisi kesihatan aku yg jatuh agak merudum menyukarkan aku meningkatkan tahap keterujaan aku utk beraya di rumah sedara mara..sob2x..

finally, aku pergi klinik gak..macam2 assumption aku dapat tentang mslh kesihatan aku.. keracunan lah, mabuk kereta lah, p------t lah, angin lah, gastrik lah, ulser lah..cuak jugak aku..

dan ni hadiah raya tahun nie..
huaaaa!!!!




dan hari ini raye ke6..cam biasa, selang selilah kan..duduk rumah je plak tunggu sahabat handai dan saudara mara dtg ke rumah..esok plak sambung beraya..mungkin area damansara, kajang & klang..

Ana billah walillah ma'allah
wsalam..

2 comments:

myQza said...

ubat apadalam botol tu? macam makjun jek? ekkeke

ops!! semoga cepat sembuh!!

nEd~Ya said...

to si tedi
hahaha..tau xpe..kaler dah same dah 2..=)

tengs..mudah2an..Amin..