Monday, September 28, 2009

UPdATe RaYe 4!!

Salam to all...

aku sgt rajen malam ni..bukan rajen memasak, mengecat, mencuci atau yg seumpama dgnnya tapi aku rajen mengemas...mengemas blog aku nie..kasi kurang buhsan menatapnya dgn kondisi yg sama setiap kali..

esok semua dah kerja semula..kanak2 dah ke sekolah kembali..dan aku juga kembali mengulit mimpi2 indah di siang hari tanpa kerja yg khusus..ye..itulah nasib penganggur yg bertauliah macam aku..

semalam..aku beraya sakan..12 rumah dalam tempoh 12 jam..bayangkan kemeriahannya..ehe.. seronok dapat gather dgn kawan2 sekolah form 5 dulu..tiap tahun memang kami luangkan 1 hari utk merayap bersama di hari raya..cume kdg2 perancangan tak sempurna atau masa tak sesuai, maka tak adalah gathering raya..tapi tahun ni alhamdulillah, semeriah 2 & 3 thn lepas..(thn lepas je tak jadi)..kami pergi seramai 9 0rg..(2 kereta & 1 motor)..yg pasti bukan aku yg drive oke.ape lg yg menunggang ato membonceng motor tersebut. heeee..

jemaah yg terlibat semalam: =)
aku
fadilah
kak mastura @ gf wahyudi (nak mention gak kat sini)
wahyudi
azam
nazri
abuzar
shafraz
afiq
(ade yg tertinggal nama ke??)

semuanye bekas student 5cekal SPM batch 04 sek. men keb rawang bt 16 kecuali afiq dr 5 dinamik.. tiap tahun memang die je dr kelas lain yg join..

rumah2 yg kami terjah adalah rumah kami sesama sendiri, kemudian rumah eddy (5cekal) rumah aziz (5 cekal), rumah shida, dan beberapa org guru kesayangan kami..cam cikgu math kami (pn. noraidah), cikgu fizik (pn.norseha) & yg paling sporting tentunya ustazah Rahimah..=)

memang best + meriah + kenyang + penat = kenangan..

dalam pukul 11 malam, baru aku sampai rumah. huhu..dahsat2...tu pon ayah aku siap msg 'adik tak tahu jalan balik dah ke?' ... amboi...=)

tahun depan kite sambung oke..gambo2 nanti aku upload kalau ade..semua ada pada ketua jemaah lagi..=)

*utk bloggers = entry ni mungkin anda kurang faham dgn nama2 kenalanku yg kalian tak kenal..maaf oke..

Ana billah walillah ma'allah
wsalam




2 comments:

merahitujambu said...

rumah sy ble lagi mau terjah..jemput2

nEd~Ya said...

to merahitujambu

insyaAllah..de rezeki nanti, ley sambung terjah dgn kawan2..=)