Wednesday, September 23, 2009

TaGgEd By CdA

salam to all..

aku baru balik beraya rumah jiran tetangga..xplore blog kengkawan, teringat dua tag lame yg aku tak terbuat sampai lah sekarang..sori sgt kat cda eh..aku jawap skarang jugak due2 tag ko yg ko bg lebih kurg 3,4 bulan dulu...ehe..jgn mare..=)..aku satukan due2 tag oke..2 in 1..

1) 15 perkara tentang diri anda?

sbb tu aku tak buat2, 15perkara tu yg aku x tahan..huaaaa..

1-aku ank kedua dr 3 adik beradik.
2-aku dipanggil adik dm family
3- name glamour aku kak ong..hehe
4-addicted dgn kaler purple, white, brown & black..bergantung pada benda2nya jugak la..
5-seorang yg agak tegas (tp kwn2 rapat kate SGT TEGAS)..huhu..tak tahulah..
6- suke nasyid
7- suke shopping especially kasut, pakaian & beg..sampai ayh kate 'aku suke mengkayakan kedai'..hek3x
8-suke laksa & makan laksa kat mines & MV.
9-tak suka sebarang penipuan walaupun utk perkara remeh
10- tak ada sesiapa yg sygkan aku kecuali family..(tu pon tak pasti...) haha
11- dan hny mereka yg aku syg..(yg ni aku pasti)
12- sgt suke menulis atau mengarang atau mencipta atau yg seumpama dgnnya..yg pasti bidang penulisan..=)
13- suke menyanyi & menari..tak kesa lah macam mane bunyik & lenggoknye..haha
14- sgt rapat dgn family
15- agk boros..

2) 15 perkara tentang si dia?

siapakah si dia?? soalan tak specifik..KIV yer..ehe

3) Pandangan anda tentang cinta & berpasangan?

susahlah soalan nie..sebab tu aku tak jawap2 dr dulu..huahua..marah cda..=)

aku jawap menurut aspek duniawi lah ye..
aku pernah je terfikir prkara2 ni..kadang2 sambil goreng ikan bilis, sambil peluk bantal bucuk, sambil cabut uban mak, sambil lipat kain, masa on da way pergi kedai, masa topup hp dan pelbagai lg keadaan..tapi jwpn yg aku temui masih sama sampai kini, aku tak minat mana utk tahu apa2 mengenai cinta..cukuplah aku jd pencinta yg jujur, setia, menghargai & terima seadanya..dan andai ditakdirkan yg mencintai aku itu nanti tidak seperti pencintanya ini, maka pulangkanlah aku semula pada tempatnya..tempat itu pastilah pd family aku..kerana itulah satu2nya yg agk mustahil utk membuang aku..(serius je bunyik)... insyaAllah..

4) cinta pandang pertama?

pandang je pertama kali, dah suke ye? aku tak tahulah..pernah kot..mase form 4..kat TIKL.. keje giler ah.. cinta pandang kedua xnak tanya ka??

5) putus cinta?

pernah ke tak ye..tak pasti.. yg pertama dulu aku sgt gembira sampai kwn aku pon pelik..so rasenye bukan putus cinta tapi tersalah pilih cinta..tu seronok bila putus..huahua..yg ke2 plak tak la sampai putus, tp mintak masa utk stabilkan hati & perasaan..(ececeh). yg 3 plak..(byknyer) putus dgn tenang sbb rase tak mampu utk terus bersama...yg ke4..
yg ke5...
yg ke6...
yg ke7...
..
..
....yg ke 199 plak..hahahaha..malasla..

6) poligami?

aduyai...pening den..entahlah..tak pernah lalui..maka tak nak fikir..andai bakal terjadi, doalah aku dapat tempuh dgn baik..

7) perkahwinan?

tak kawen lagi..pon tak tahu nak describe ape..masih tak ada dlm perancangan..sesuatu yg indah & suci tapi tak berani memikirkan ia indah dan suci kerana pengalaman dah mengajar aku segala2nya..(25july alwaz in my memory)

8) pertunangan?

tak pasti ape maknenya...

9) bilangan ank2 yg diinginkan?

huhu..tough soalan..memang patut aku tak jawap dulu tau..=)
entahlah..

10) cinta yg diharapkan?

stop asking about love bole x??? tak suke lah..

11) tempat berbulan madu yg diidamkan?

tak idam mane2 tempat pon..

12) impian hidup?

segala impian ayh bonda adalah impian aku..

tag 4 org..

1- mr.abuzar
2-ms. aishahumairah

2 cukuplah oke..=)


Ana billah walillah ma'allah
wsalam



No comments: