Tuesday, September 29, 2009

CiKgU iTu MaSiH AkU

Salam to all..

waahh!! aku sgt rajen update blog aku kebelakangan ni..tanpa jemu apa lagi resah gelisah..

aku ke sekolah tengahari tadi..rindu dgn ank2 murid aku..masuk je pagar sekolah, 'assalamualaikum teacher nadia'.. hurmmm terharu aku..sob3x..jumpe semula ank2 muridku & teman2 guru..setel lah segala amanah utk menanda exam paper murid2..

so finally, aku terima tawaran sambung kontrak..aku akan mengajar murid2 tahun 1 pula lepas ni..major subjek aku bukan lagi b.inggeris berminorkan sains dan seni..tapi aku akan mengajar sains as a major subjek & berminorkan seni & muzik..waahhh! muzik..teruja aku..mereka belum tahu yg bakal cekgu mereka ni suke menyanyi..usah di risaukan sumbangnye suara apa lagi not2 lagu yg berlari berteraburan..yg penting meriah..=) mungkin aku boleh ajar mereka lagu trouble is a friend by lenka atau hey ladies by rossa..haha..terlebih suda!

khamis ni akan bermula hari baru aku mengajar pada sesi pagi pula..insyaAllah..

Ana billah walillah ma'allah
wsalam

2 comments:

merahitujambu said...

wah..jadi cikgu blk..ngajar subjek lain plak ek..bgusss

nEd~Ya said...

to merahitujambu
hehe...begitulah..
nak tolak cam tak sedap plak.. sebulan jer..teruskan juge..=)