Thursday, January 28, 2010

NaK MeMBeBeL SeKeJaP!!

Salam to all

sangat teringin..teringin dengan sgt!

untuk berdendang syg meng'explore' blog2 kalian. drop komen2 indah di entry2 terbaru kalian..

kalian = kawan2 bloggers sekalian alam.

tapi malangnya, aku ader 13 asignment setakat ini.. dalam 13 tu ade anak2 lagi. mungkin boleh capai sehingga 20 asignment. semuanya aku dapat bermula isnin minggu ini. baru 3 hari tp dapat asignment macam dah belajar 3 bulan. oohhh cukup2lah aku merungut. mule meluat dgn diri sendiri.

jadi, aku langsung tak berpeluang menjenguk blog2 kalian. ape agaknya khabar kalian? baikkah? update kah tidak? ohh aku mula skema..

ok, aku nak tidur..hari ni tak sentuh langsung mane2 asignment. semalam pon begitu. entah bila nak mula. tak ada masa, tak ada kesempatan. kelas penuh, malam plak attend aktiviti surau & blog asrama. bilakah!!! bilakah???? bilakah asignment yg berlambak tuh akan mula berusik dan berkurang kuantitinya.????

..... soalan yg tiada jawapan..

* 2 hari berperang dgn incik kuzer..dulu aku kata nak kije, die suruh jadi suri umah. kalau nak kije, die minta aku jadi guru atau kerja2 di bidang pendidikan je. katenya nampak sangat manis dgn seorang wanita. so aku hampiri impian tersebut sebab tak nak jadi suri umah.. now ade sikit gangguan jiwa. rasa nak jadi suri umah je plak... leh tak yuyunk!!!? huhuhu..jgn mare!


2 comments:

farhana said...

Sabar Nad..
tu sume cabaran masa belajar..
nanti bila dah keje, balas dendam la bg bnyk2 keje kat student..haha kejam..

Nad, my mum pon suh jd cikgu..
Alasan yg diberi sama sebijik macm En Kuzer anda..huu
malangnya, hatiku d bidang lain P

nEd~Ya said...

farhana
sabar itu 1 ujian juge kan. sukar memupuknye dlm keadaan begini. huaaaa..
haha..dah macam senior sekolah asrama. bls dendam kat junior mase orentasi. ekeke

yup. my mum also. malah ni cita2 mak dulu, n nad cube realisasikan. alhamdulillah. hati nad juge pnah di bidang lain tp lain jadinye. masih cube memupuk chenta sejati utk kerjaya ini..=)