Tuesday, January 12, 2010

SeLaMaT BeRTaMBaH UsiA

Salam to all

1 jam lagi ke 13 Januari. genap 17 tahun bagi insan bernama Muhammad Hariz.. eh, ape ke skemanya aku.. ok, itu adik lelaki tunggal aku sebenarnya. belum pon birthday, dah dapat hadiah dari parentz aku tadi. tapi masih belom dapat dari aku. biasalah, akak mithali die ni tak keluar rumah. mana nak beli kan. lambat sikit ye. hari2 bermula 7 bulan lepas, aku dah masak utk dia, so tak perlu lah demand sangat. =)


kenapa muke aku begitu toye dalam gambar ni? hairan.

dan 5 januari lepas adalah hari lahir kakak tunggal aku. yg ke 27 tahun. (27 tahun sudah?? sila terkejut macam aku sekarang!!) semua nak keluar bulan 1, aku jugak tarikh lahir paling lewat dalam family aku. macam adik aku jugak, aku tak bagi apa2 lagi pada akak aku. sabar ye, adik solehah kau ni hanya terperap di rumah..minggu ni kita celebrate ye..sekali dgn budak 17tahun tu.

*selamat hari lahir to both of u..

* macam biasa, setiap kali bufday manusia2 kesayanganku, berkumandanglah lagu Imran Ajmain kat page aku ni..Selamat ulang tahun sayang..

Wassalam.

No comments: