Saturday, January 23, 2010

CeRiTa AKu DaRi JaUh

salam to all

minggu ni aku berhajat nak balik rumah. tapi malangnya ada kelas ganti sempena tahun baru cina. maka terkuburlah hajat aku yg aku rasa sgt mulia tu. pagi ni dengan semangat seram sejuk nak ke kelas ganti, dapat tahu pulak kelas hari ni di batalkan. seperti yg kita semua sedia maklum, Almarhum Sultan Johor telah mangkat. Al-Fatehah..kami akan berkabung dgn memakai tudung putih ke kelas selama seminggu.

so dengan penuh longlai, aku balik ke bilik. kelas tak jadi, balik rumah pun tak dapat. buat kawan2 yang kental, terus beli tiket & balik KL pagi tadi. tapi aku tak mahu. dengan kadar kelam kabut yg boleh tahan tingginya dan kerja yg banyak (dalam minggu orientasi dah dapat asignment..wahh!) , maka aku tahan diri dari beli tiket balik. tak larat aku balik sehari je, esok dah nak amik bus semula ke JB. ohh tidak!

so adalah aku menghuni di sini dengan penuh bosan. (sekarang bosan kurang keje, start nex wik mula bosan banyak kije..adeh!!)

cerita semalam :
aku dengan kawan UTM aku, (kalau kenal baguslah, namanya incik azam sahri) dan teman tapi mesranya telah ke stesen bus Larkin. ingat nak survey je tiket balik KL raya cina ni..tapi terus beli..tiket dah banyak habis. so even kelas habis tengahari on 12 februari nanti, aku tak dapat balik terus. tiket aku petang. ceh!

kuzer aku nak ambil, tapi kerja la plak, jumaat pon kan. dia nak ambik cuti, tapi semata-mata nak ambik aku, so mak aku kata tak payahlah. biar aku belajar naik bus. huahuaaaa..tapi balik dari raya cina, nak kuzer anta jugak..tak kire! ye yuyunk!! boleh ye...=)

wassalam

3 comments:

chamn said...

huhuhu... jgn malu2 susahkan si buza tu... hehehehhe

nEd~Ya said...

chamn
hahaha. bese dah susahkan buza. segan2 silu sikit je. ekeke..

nEd~Ya said...
This comment has been removed by the author.