Friday, January 22, 2010

SeMiNggU LeBiH TaNpA ALaM MaYa

salam to all

lame giler tak update. sgt2 rindu utk menaip dgn tenang dan berkaliber seperti selalu. tapi ape kan daya, kehidupan aku sudah alami perubahan. sudah seperti menyertai akademi polis. ohho, kehidupan yg sgt2 berdisiplin dan terkawal. jiwa tenang ku sudah digugat oleh jadual yg ketat. ini harga yg perlu aku bayar utk 1 kerjaya yg menjamin masa depan. malangnya aku tak kental mana, sampai incik kuzer berhajat nak ambil cuti tanpa gaji utk temani aku kat sini, di tempat aku kursus ini. giler sengal perangai aku..bak kata mak 'jgn buat perangai lagi, mcm kat sekolah teknik dulu, sudah2 lah digantung kerajaan.'. tapi mak ayah siap nak pencen awal utk ikut aku posting. yeayy!! terharu dgn kasih syg mak, ayah dan kuzer..ehmm alhamdulillah..tp mereka perlu sedar bahawa ank mereka sudah sedikit nanar kini.

kuzer jugak yg dikate mak selalu manjekan aku. segalanya dia sanggup korban..sampai aku macam tak boleh berdikari. huhu. ehhhh, silap tu. berdikari boleh, cume terlebih rungut lak. ehe..

ok..tu je nak kongsi..daaaaa..

wassalam

2 comments:

farhana said...

manjanya makcik nih..hehehe
nwy, tabahkan hati ya..
mula2 rasa susah, lama2 ok la 2 :)

nEd~Ya said...

farhana

huahua..omsick x abes2..hehe
mudah2an gitula ana. pray 4 me k.