Saturday, October 24, 2009

WaLaUpUn MaaF TdK BiSa MeNDaMaikaN SeMua PerKaRa dLm DuNia Ini..

salam to all
oklah..aku mengaku aku bersalah..!
mesti kamu terasa hati baca entry aku sebelum ni kan? kamu baca kan entry2 aku? jadi aku minta maaf..kamu silent reader blog aku kan? kan? kan? aku minta maaf lagi..mungkin niat kamu bukan macam tu.. dan aku telah salah faham..
apa boleh buat, aku telah terlanjur kata..kalau terlajak basikal, aku boleh patah balik.. tapi terlajak kata, agak buruk penangan rasa bersalah ni..tambahan pula aku bukan insan yg punyai hati kering,,agak suam2 kuku juga hati ini..maka aku dapat rasa kamu terluka..
aku cume terlebih geram semalam..nak luah kat kamu, tu perkara yg mustahil.. nak jerit2 kat rumah rasa tak rasional..nak nangis, ish kelakar pula..jadi aku menulis..menaip lah maksud aku.. menaip di sini..
maka aku perlu belajar sebenarnya..belajar menahan geram dan sedikit sabar utk berhadapan dgn situasi ini..biasalah manusia punyai pelbagai ragam..mana mungkin segalanya tentang kamu adalah sama sepertinya aku..jadi dunia ini tiada warna..jadi aku perlu anggap yg ragam kamu adalah salah satu warna dlm hidupku..maka aku tdk akan geram2 seperti semalam.. mungkin boleh senyum juga..aduhai, bila agaknya aku mampu jadi sebegitu..
maafkan aku...
e..eh..kamu senyumla..=)
terima kasih..(moga aku tak perasan!!)

ana billah walillah ma'allah
wsalam

2 comments:

myQza said...

kalau kita rasa geram atau marah mmg kena luahkan!

nEd~Ya said...

si tedi..
yup..tapi still ade org yg pilih utk memendam rase kan..dan sy? terlebih luah suda!! hehehe