Wednesday, October 7, 2009

DeDiKaSi UtKmU..X JiWaNg OkE!! =)


salam

mm 07 oktober 2009..Selamat ulang tahun yuyunk..(walopon lagu imran ajmain tak guna yuyunk, tapi aku edit sikit oke..tak berniat nak rosakkan lagu)


entry kali ni bersifat khusus buat my kuzer..(dah lame tak panggil kuzer..=)) sesuai dgn lagu background aku & lirik yg terpahat di bawah..ececeh..terharu kan yang? huahuahuaha.. tgk plak gmbr yg aku edit kat bwh nie..mau tak tidur nangis guling2 terharu...hek3x..


Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita ‘kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu



* selamat hari lahir juga buat ainurrahmah (kawanku kat ukm) dan atiqah ayra (kenalan di abu nur). Semoga kalian bertiga dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki serta dipayungi hidupmu dgn keberkatan & kebahagiaan..amin


Ana billah walillah ma'allah


wsalam

3 comments:

Lim Eng Leong said...

Thank you Sayang . . . . .:)

myQza said...

happy birthday juga buat orang kesayangan kamu!

nEd~Ya said...

to buja
afwan..=)

to si tedi
trimas..=)