Saturday, October 3, 2009

UPdATe RaYe 5

Salam to all..

cerita 1
2 hari tanpa kehidupan di alam maya agak membosankan..tidur pon awal..isk2. macam biasalah, my lappy terpaksa di format kerana keghairahan aku menternak virus2 dgn jayanya..tahniah!

cerita 2
minggu ni aku tak pergi kerja..malah aku menolak terus utk menyambung kontrak..ku beri laluan pada mereka2 yg sudi bekerja..aku tak ada apa2 sebab sebenarnya..seronok duduk rumah kot..(padahal bosan je)..entahlah.,soalan yg tak ada jawapan..rumit!

cerita 3
malam semalam (jumaat malam sabtu), aku hadiri rumah terbuka kawan lama masa sekolah tingkatan 5.. rumah shafraz..jumpa teman2 lama. update cerita dgn mereka..=)

cerita 4
hari ni & esok (ahad) mesti banyak open house, open office, open camp & semua open2 yg disahkan oleh sirim. merapu ! .aku pon tak terkecuali memenuhkan jadual hidup seharian dgn penuhi undangan2 mereka..

hari ni pagi2 lagi (tak lah pagi sgt sebenarnya..hujan di luar sana telah menyenyakkan tidur aku selepas subuh secara berlebihan)..maka dalam pukul 10pg, aku gerak ke batu arang...tempat kerja mak aku buat jamuan hari raya..habes je jamuan raya, aku beraya ke rumah ibu pengasuh ku tika kecil..dan beberapa rumah kawan2 mak aku..penat suda!

area pukul 2 ptg kami gerak balik ke rawang & berkejar ke kenduri kawen abg kawan kepada kawan aku..relax je lambat2..jem giler vavi kat area templer, batu 16 & sg dua.(semua dlm kawasan rawang ye) tensi giler. sob2x..

lepas makan je cabut balik ..dalam pukul 5sengah, gerak ke taman tun perak rawang (macam jauh je!!) plak untuk menjayakan kerja2 murni..hehe..then finally lepas isyak sambung makan2 utk yg kesekian kalinya kat rumah jiran aku plak..balik rumah dalam 10.30pm..

walaumacamana terkejar sekali pon, still ada rumah terbuka yg tak dapat aku penuhi...di rawang juga & di damansara.. maaf sgt2 ye kawan2..jem sana sini telah buat aku lambat & jadual aku pon lari..maaf dgn sgt..trima kasih coz sudi jemput..

Ana billah walillah ma'allah
wsalam

3 comments:

aishahumairah said...

wah,,bestnya dia,,raya sakan habis..kite dok umah je..sob3=(

myQza said...

wah.. penuh aktiviti..

nEd~Ya said...

to aishahumairah
mesti2..raye sebulan..maka sebulanlah kite ziarah menziarahi..
ececeh.. (weekend je sbnrnye..hari len, org kije..=))
xpela..kalo kamu duk umah, org dtg umah kmu..dapat jumpe aisha jugak..kan2..

to si tedi
hehe..sudah pasti..=)