Thursday, October 1, 2009

TaK TaHuLaH KeNaPa!!

Salam to all..

waahh awal pagi dah update..sekalung tahniah buat diri sendiri..=)

bgn pagi, terus termenung..umpama masa tak berjalan meninggalkan aku...mak ayah berleter sebab aku tetap tak bgn2 dari katil utk bersiap ke sekolah pagi ni..hari pertamaku sbg guru sesi pagi pula..tapi apa yg terjadi umpama aku kanak2 darjah 1 yg liat utk ke sekolah !! mak ayah berleter seia dan sekata, sehati & sejiwa, sehati berdansa juga..masuk telinga kanan keluar telinga kiri..sob2x..

mandi, solat, termenung semula..mereka ingat aku berzikir agaknya..whoaa...

nak pergi ke tak nak..nak ke tak nak...isk2..mak ayh tolonglah buatkan keputusan..mereka pon naik biol tgk aku..heh! so semua berteleku kat ruang tamu..jawapan mereka yg seiring dan sejalan 'terpulang kat adik.. tepuk dada tanya iman'...argghhh..lagi payah..cubelah sekali sekala buatkan je keputusan utk aku..mak semakin geram..terus dia masuk kereta..nak cepat elak jem.. aku leh tgk je..heheh

finally, mak pergi lepas aku menggeleng dan ayh angkat tgn tanda mengizinkan mak pergi kerja dahulu tanpa aku..aku tgk je kereta pergi..tersenyum je..ayh rilex 'tak nak pergi, duduk rumah wat apa patut'..huh, cool babe..then tgk ayh pulak pergi kerja..aku? depan my lappy tdk ke mana2..

entahlah..aku tak pergi sekolah hari ni..

ana billah walillah ma'allah
wsalam

4 comments:

aishahumairah said...

knp nad x g sekolah???

merahitujambu said...

abs tu x ngajar laa nih??pulak..sabu ni jemput ke rumah..

myQza said...

cikgu! kena rajin ok!! jangan was-was!

nEd~Ya said...

to aishahumairah
no specific reason actually..
hilang segala mood & kekuatan..
adeh!!

to merahitujambu
tak ngajo..huhu..tengs jemput sy.. tapi maaf sgt, tak dapat dtg..=(

to si tedi
yup..pasti..tapi kali ni je x pasti..maka x rajen.hehe