Thursday, October 29, 2009

SuDaH LaMa TaK MaKaN PaPaDoM

Salam to all

hari ini dgn penuh semangat ketengahariannya, dlm keadaan mendung tak bermaya, aku dan akak aku gerak ke sogo..bukan apa, aku ader beli clutch (btol ke ejaannyer ye?) hari sabtu lepas..tapi cam senget je..so tadi aku pergi semula utk tukar..then sajelah aku jalan2 kat area jalan TAR.. seronok sebab tak ramai manusia yg berlegar2 seperti pada hari minggu.. so tak adela org yg suka suki langgar bahu ke, terpijak kaki aku ke (dah la high heels) apelagi kes2 kurang peradaban dlm tawar menawar pembelian kain2 ela dan tudung..

gerak plak ke MV. oke, aku tgk papadom hari ini.. best la jugak. ketawa riang aku dgn bahagianya dlm panggung,,kira mcm panggung wayang ayah sedara aku lah aku buat..sebab hari kerja macam ni tak ramai manusia turun panggungkan..tu la hebatnya penganggur macam aku..silalah jeles..!

balik je, blm sempat duduk dalam tren, kuzer calling..kene leter oke..seharian aku keluar tanpa seunit mesej pon utknye..selalu keluar umah je msg, sampai msg, nak mkn msg, nak g toilet..opppss!! tu tak perlu msg ye..tapi td?? 'amboi, mentang2 keluar dgn akak tersayang, lupe semuanya'..ini kata2 perlinya..eh!!! tak inform langsung ye? habes tadi aku msg siapa beritahu semua tu? oke2..silap..aku cuma msg parentz aku dan mak die.. aku sangkakan aku msg die, rupenye mak dia..huhu..aku minta maaf..

maka die begitu enak berleter.. aku dlm tren terjerit2 macam org kurang pendengaran..mungkin ada akak2 di situ atau makcik2 disitu menjeling2 manja ke arah ku.. atau ader suara2 lemak merdu berkata di belakangku 'ingat tren ni adik mak die yg punye nak cakap sekuat2 hati'.. owh,,bukan niat aku begitu..aku cume nak lawan kebisingan enjin dan suara2 kalian ye.. adik mak aku memang bukan pemilik tren ini..mak aku anak bongsu!!

kenapa aku cerita semua ni?? aku pon tak tahu..

malamnya penat, sambung plak dgn bertegang urat pasal majlis kawen..aku tak faham!

ana billah walillah ma'allah
wsalam




4 comments:

myQza said...

he he he... sabau je lah

nEd~Ya said...

si tedi

ehe..tq. =)

Anonymous said...

he2..
papadom mmng best...
telan air liur tgk papadom yg besau gedabak 2...

herm...
u have to face the music la dear..
sape suh xmsg (ops tersalah hntr msg hiii)

nEd~Ya said...

yup..besh2..
kelaka & penuh makna..
haha..nad 1st time tgk papadom besau tu tau..=)

eh..eh??
apekah?
haha