Sunday, October 4, 2009

UPdATe RaYe 6

Salam to all

ye, aku baru balik dr kampung..sgt seronok + kesedihan juga ada = hiruk pikuk dalam hati

whoaa..update ---->

pagi2 aku bgn dan bersiap utk beraya kat batang kali..seterusnya ke kalumpang..(dah macam diary dah kan).. kemudian pulang ke kampung halaman..(halaman kampung aku tak lah luas sgt!..aku tahu kamu tak tanya..) .. inilah destinasi utama..kami dah beraya dah pon, tapi mak long suruh gak balik sekali lagi utk ambil durian kat dusun kami termasuk manggis & rambutan..wahh!! seronok2.. langsat dan rambai pon ada tapi tak masak betul lagi.. maka lepas deepavali aku dijadualkan balik lagi ke kampung..=)

dapatlah aku bawak balik hampir 30 biji durian..huhu..adik beradik mak aku yg lain pon bawak lebih kurang 30 - 40 biji..=) habes je mengutip durian2 yg berguguran, kami beraya ke kg.sg. nilam..

dalam pukul 6, kami gerak pulang..berita sedih singgah ke hp akak aku bila nenek andak kami dah nazak di rasa..(selangor oke)..kami pon singgah sekejap..hurm..tak terkata aku!

sampai rumah lepas maghrib..dan kemudian dikhabarkan nenek andak dah meninggal dunia..al-fatehah..=(

* jadual aku penuh 2 hari ni..maka ada dua open house yg aku tak dapat hadiri (sama seperti semalam)..kat taman bersatu rawang (member kelas aku form 5) dan taman pelangi rawang (member mak aku)..maaf semua..=(..terima kasih sudi jemput..

ana billah walillah ma'allah
wsalam

No comments: