Wednesday, May 25, 2011

SaDiS TaPi GemBiRa

salam to all

mood bercampur baur...

ada riang dan gembira, ada duka dan siksa..

satu
gembira sebab dah nak cuti sekolah. 2 weeks holiday..yihaaaa.. dan lebih manis gaji dah masuk before cuti sekolah ni. moh kite berjimba...^^, (berjimba tu apa ye??)

pelbagai plan dah diusulkan pada suami yang tercinta. jumaat malam nak makan steamboat..yezzzaa, dah lama tak merasa. last dulu makan kat JB. then rasa nak masuk panggung..mid nite movie..sedang berfikir2x...;-)

sabtu pula nak ke batu pahat kenduri kawen dan nak shopping kat BP Mall.. then tidur 1 malam kat melaka sebab ahadnya nak pergi kenduri kahwen lagi kat Batu Kikir Negeri sembilan..malas balik KL dan patah semula ke N.9, lebih baik honey moon kat melaka (*_*)

then rasanya nak ke banting melawat adik..miss him so crazy..

dua
sedih & syahdu..hari ni keputusan pertukaran guru2 bagi yang memohon tukar dah keluar. tiga-tiga housemates aku apply dan pagi tadi bila check, 1 darinya dapat tukar ke kedah, 1 tak dapat dan 1 lagi belum check sebab beliau ade kursus di teluk batik..kami berempat adalah guru yang berjauhan dari suami. aku je tak mohon tukar sebab baru posting..

so sangat sadis bila 1 dari kami dapat berpindah. memang lah die gembira sebab dah hampir 4tahun berjauhan dari suami (suami di kedah), malah anak dah 4tahun dan sekarang tengah mengandung anak kedua. jadi sangat rasional lah dia dapat bertukar ke sisi suami. cuma kami yg tinggal ni lah yang sedih. apapun kami masih tumpang gembira cuma tautan persahabatan ni buat aku sedikit haru..walaupun tak sampai 3 bulan aku duduk dengan dia tapi kami rapat dan 1 kepala.. huaaaaa... Allah pinjamkan beliau sekejap saja untuk aku. dia dah macam kakak dan temanku...;(

nanti aku pastekan gambar beliau k...=)
sekian.

No comments: