Tuesday, July 5, 2011

TuDuNg PuN Jadi IsU

salam to all...

al-kisah...

satu cikgu kat sekolah promosi pelbagai jenis tudung..semuanya tudung beratap genting belaka..

80% guru2 wanita kat sekolah aku memang pakai tudung jenis ni...

dan aku? hanya aku yg tak pakai2 sehingga hari ini...

tak sangka jadi isu..mereka siap cabar2 aku supaya pakai...

jawapan selamat aku 'ala kak, trend tudung dah banyak sekarang..tudung atap genting dah jadi biasa..sekarang org pakai selendang2..pusing sana, pusing sini'...

jawapan mereka 'tak kira!!! dah lama ke baru ke, nadia kena pakai...kami cabar'...

OMGGGG...

ok2..aku bukan tak suka tudung tu..atap genting yg kemas memang menarik hati..yg kurang gemarnya adalah fabriknya..tapi disebabkan fabrik tudung atap genting sekarang sangat variasi (ade ciffon, ade layer2, ade kain lembut, satin dll) kira boleh dipertimbangkanlah...

cabaran mereka akan ku sahut.. aku dah menempah tudung atap genting dengan fabrik pilihan sendiri untuk dijahit oleh sepupu suamiku..sebab mereka, melayang duit tau..1 tudung boleh jadi RM70++... nak kene claim kat mereka2 ni..;)

nasib mereka cabar utk pakai tudung yg ada atap genting je.. kalau mereka cabar tudung atap genting berfabrik getah tu, dah tentu aku pengsan..(^^,)

*org lain pakai cantek jeee...aku pakai??? hurmmmm.. lariiiiiiiiiiiiiiiii

sekian...