Thursday, January 20, 2011

SHoOPiNg

salam to all

cerita satu

14 dan 15 januari baru-baru ini, ade sales di Sogo khas untuk pemegang kad Sogo sahaja. Dan bermula ahad (16 januari) hingga Chinese New Year (CNY), terbuka pula kepada semua pengunjung Sogo. Datanglah beramai-ramai bagi mengurangkan wang anda yang berkepok-kepok itu.

Menurut sumber yang dipercayai, Sogo akan mengeluarkan dan membekalkan stok-stok baru apabila tiba CNY setiap tahun. Stok-stok ini akan bertahan sampai CNY seterusnya lah (tahun depannya) . tapi stok yang cun-cun haruslah dah habis kan masa mula-mula ia release. dan aku selaku salah seorang pemegang kad Sogo, tak melepaskan peluang mengumpul point dan bershopping bersama husband dan family.

pagi-pagi ke Sogo shooping dengan family. petang ke Sogo sekali lagi untuk shooping dengan husband pula. tapi ramainya pengunjung jangan cakaplah, berasak-asak. macam di uptown pun ada. dapatlah rembat sepasang dua baju. tapi harus berasak juga sebelum stok-stok baru yang cun habis disambar orang. ;-)

cerita dua

Ingatkan perempuan shopping je lama, lelaki pun boleh tahan hebatnya.. menemani si suami mencari boot bukan senang okeh. bermula di Rawang, Mid valley, d Curve, Alamanda, Pertama, bukit bintang , dan akhirnya selayang. barulah ketemu boot yang ada saiz dan berkenan di hati. kalah aku shooping. ;-)

wassalam

2 comments:

merahitujambu said...

kalau th la kt selayang..baik g selayang je kan..huhuhu

pompuan kalah la kalau laki shopping..laki lebih cerewet!

nEd~Ya said...

merahitujambu

haha. actually dah g selayang laswik. tp kunun nak survey tmpt len plak. pusing punye pusing, kat slyg juga yg ade saiz sume. haih!!

laki mungkin jarang shooping berbanding pmpuan tapi sekali shooping, wahhh! dahsat. hahah