Monday, January 24, 2011

BoLeh TahAN SeNgAL

salam to all..

masa bertunang, mereka bertanya :

bila nak langsungnya?

bila akadnya?

bila kahwinnya?

::::: insyaAllah...(jawapan2 selamat)

dah kahwin, mereka bertanya :

seorang lagi ker?

:::::: aku jawab : suami kerja. teman mak jalan-jalan..

makcik tu nampak bingung dgn jawapan aku. mak aku pun menyiku...(mesti mak aku berbisik dalam hati 'apalah dungu sangat budak ni'...keh3x)

hurm???!!???...

makcik tu repeat dengan soalan yang seerti dengannya : 'dah berisi ke??'

ooowwwwhhh.. terasa bodoh berbakul-bakul..

suami aku : isteri siapalah....haissshhh!!!


2 comments:

merahitujambu said...

klaka jee..comel jawapan walaupon cm pening2..hehehe..biasa laa manusia ni x lari dr soalan2 cepumas..hehehe

farhana said...

Muaahahaha.....
Km 1st time baca pon dah boleh tangkap =P