Wednesday, August 19, 2009

CaKaP2 KoSoNg

Salam to all..

seminggu sebelum bergraduasi tadi, ramai kengkawan yg dah mula bergambar2, gementar, cuak & teruja..tp aura konvo aku hanya smpai bila aku dah berada dalam dectar kira2 setengah jam sebelum aku bangun beratur mengambil tempat..baru gelabahku tiba dgn pantas..ye..hormon adrenaline aku sgt lambat, lembik, lemah, lembut & lembap (sila baca dgn laju) kali ini.. adakah aku dikira sudah berjaya?? berjaya menjadi insan yg kurang kelam kabutnya...hahaha

disebabkan aura cuak konvoku lambat tiba (tak seperti kawan2 lain), aku mula memikirkan yg bukan2 waktu dlm dewan tadi..Mungkinkah aku akan terjatuh di atas pentas? atau terkehel disebabkan kasut aku? atau terpijak kain? atau tersadung kat karpet? atau mungkin juga jatuh tangga? atau topi jatuh ke lantai sewaktu tunduk hormat? huaaa...nauzubillah..tak nak aku cipta sejarah buruk di hari yg indah permai graduasiku..


Alhamdulillah.. akhirnya...

Tahniah aku ucapkan kpd diri sy sendiri..ehe..krn berjaya berjalan dgn penuh ayu, lemah lembut umpama sotong kurita ketika menapak di atas pentas demi segulung Ijazah & tunduk hormat penuh syahdu kepada Pro Canselor UKM petang tadi...begitu juga buat semua warga Fakulti Sains & Teknologi UKM yg bergraduasi petang tadi..(18Ogos09, 2pm-5pm) TAHNIAH..


nanti aku upload gambo2 menarik ye..seronok dapat banyak munge..:)

*** i swear......x akan bicara mengenainya..x bisa memikirkannya..x akan mempersoalkannya..Laluinya dgn bahagia sebuah alam remaja..jejaki semula duniaku..jgn tinggalkan aku..terima kasih semua..

ku ingin contohi dikau..:) krn aku juga perlukan bingkisan doa seindah itu..Amin..

Ana billah walillah ma'allah

wsalam





2 comments:

Anonymous said...

congrats 4 ur graduation..
ska sgt nad kan ngn frasa 'sotong kurita' 2...hiii

nEd~Ya said...

tengs a lot ana..
haha..addicted btol nad dgn frasa tu..tu pon ader tetinggal.. sepatutnya lemah lembut lagi gemalai umpama sotong kurita...hahaha