Monday, July 20, 2009

KeNaPa PiLiH DiE.//..

Salam to all..

Tadi A (bukan name sebenar) telah pulang.. Pulang dgn keceriaannye seperti selaloo.. F (bukan name sebenar) juga setia menemaninya..Ku amati kedua wajah ini..

Cinta mereka pernah di halang dulu.. Tapi A tidak berganjak dari keputusannya utk memilih F. Aku sendiri tak faham kenapa..aku tak berapa clear dengan keistimewaan yg ader pada F.. hny A yg tahu..

Segala dugaan telah dilalui..And finally mereka disatukan..Walaupun mereka bersama hampir 7thn sebelum disatukan, dan aku sentiasa mengikuti perkembangan perhubungan mereka tp baru td aku sedari kenapa F sgt istimewa pada A..

Kesetiaan....Kesetiaan F tak dapat ditukar ganti..aku kagum..sgt2 kagum..cinta F pada A tidak bisa pudar walau 1001 halangan mendatang dan godaan bertandang..ini yg pernah dikatakan oleh A pada aku dulu..tapi aku buat tak kisah sbb pada ketika itu, aku sendiri tak kisah tentang cinta.

aku doakan kesetiaannyer terus utuh sampai bila2...biar A semakin membesar dgn sihat dan kuat(ehe) atau A punyai kisah silam yg mengecewakan F..tp F tetap begitu..semoga begitulah utk hari2 seterusnya..

jgn bila aku dah puji ni, esok2 F buat hal plak yer..:)

Ana billah walillah ma'allah
wsalam

*Aku jumpe kaunselor hari ini..meminta sedikit buah fikiran utk lebih tegar melalui kehidupan.. Aku ingin bertambah kuat mulai hari ini..:) byk perkara2 yg negatif pada diri aku telah aku campak jauh2..taubat nasuha la org kate..ehe..utk mencapai sesuatu yg lebih indah pada kehidupan yg mendatang..walopon sgt pahit & berat, tp mak kata aku jgn cepat melatah..Amin..

No comments: