Thursday, July 9, 2009

JaLaN2 BuanG MaSa KadaNg KaLA MenYeroNokkAn..:)

salam to all.//

huaaa..mlm td tak bleh tidur..berperang dgn nyamuk..after 6am baru lega & boleh tidur..tu pon lepas lumur minyak satu badan. entah minyak angin apa aku rembat kat bilik yati ni pon aku tak tahu..ehe..baru tension nyamuk2 tu sikit bila tergelincir terpijak minyak sebelum sempat mengurangkan darah dalam badan aku..maafla kalo aku dikategorikan sebagai manusia yg kedekut darah utk didonate buat nyamuk2 di bilik Yati..

aku ingat nak turun fakulti hari ni..tp ngantuk punya pasal, pospon esok je la..tgh seronok2 online petang tadi, teringat cerita transformer yg aku belum berkesempatan nak tgk lg..lastweek tiket bleh plak penuh sampai hari jumaat.. nak reserve pon tak bleh..so tadi cepat2 tgk hari ni tayang kul bape..tempat2 pilihan aku ngan yati semestinya bukan mid valley ato klcc..tapi mines, kajang atau seremban..tapi nak berkejar ke seremban tak sempat coz movie start pukul 3..kami masih kat bilik lagi even dah pukul 2..huhu..

terus kami reserve tiket pukul 4.45 punye tayangan. siap & terus gerak..hooyeh.dapat gak tgk cite nie. best2..
habes movie jalan2 carik barang & makan..sampai kolej kul 10mlm..biru gak telinga ni kena bebel ngan ayh sbb balik lambat..huhu..

*anyway sgt seronok hari ni dgn smlm..sblm gerak ke ukm sy dah berdoa agr dapat bertemu dgnnya..walaupun agk mustahil tapi sy doa juge..kalo x jumpe pon, sy tak la rase kisah sgt sbnrnya.. tp tak sangka, smlm jugak Allah perkenankan doa sy..sy nmpk dia..so apalagi, sepanjang jalan sy tersenyum sendiri..bahagia..:)

ana billah walillah ma'allah
wsalam

No comments: