Wednesday, July 29, 2009

CaYuNk JgN MaJuK Oke..

Salam to all..

Terjaga dari lena wat aku senyum sorg2 hari ni..

petang td aku mengajar sains di kelas 2 bijak..ade sorang kanak2 yg cumel & bijak bernama amar.. 1st week aku masuk die naif sgt..rajen juge orgnye..tapi tadi bila aku suruh buat latihan, die siap melawan..disebabkan die keletah, aku cubit2 manja la kan..geram gak sebab die tak nak buat kije..

bila die tak nak jugak buat after aku cakap lebih tiga kali, aku dah tak layan..die pulak melawan.. so aku marah2 sopan la kat die..mungkin dia anak yg manja, so die merajuk..hahaha..bertambah cumell..geram..

lepas sukan, aku jumpa die..aku cuit2 lutut die..die tak nak pandang pon..

me: amar marah teacher ke?

amar diam membatu..

me: amar, teacher panggil nie..kenapa diam je..kalo kat rumah mama amar panggil, amar buat macam ni ke?? (saje psyco sikit..:))

amar geleng tapi tetap pandang tempat lain..(ader respon dah..:))

me: teacher nak jadi kawan amar boleh?

amar senyum tapi tetap tak pandang aku..

(ok sikit je lagi..haha..)

me: amar tak syg teacher ye?? sedih teacher tau..

amar dah mula pandang..tapi kriiiiing...alamak aku duty..huhu

tu la ragam anak murid aku..:)
tapi kanak2 macam ni mudah dilentur dan dipujuk..

ana billah walillah ma'allah
wsalam


No comments: