Monday, April 20, 2009

BuATmU TemAn

Assalamualaikum..

hurm, beberapa hari tak boleh online kat bilik. sangatlah buhsan. so bila tak dapat ngadap laptop, adalah paling afdal, aku gantikannya dgn mengulit mimpi2 indah di siang hari. tido..tido.. dan tido..tgh study leave, tapi keinsafan masih kurang..uiks..risau exam..tesisnye lagi.. lintang pukang seketika jadual kehidupan yg aku lalui..sadis..


aku tau semua tgh dilanda demam exam..so di kesempatan ini..


sy Nadiah Abu Bakar @ pearlned~ya :



1) nak mohom maaf pada sume especially teman2 1 course. cam tu gak buat kawan2 yg mengenali aku..yg rapat, yg baru nak rapat, yg tak rapat langsung, yg tahu nama tapi tak pernah tegur, yang pernah bergelak ketawa bersama tapi still tak ingat nama, yg sekuliah, budak kuliah sebelah, tak lupe bloggers & silent readers & semua2 lah kan..Pasti aku ader tersalah kata, terkasar bahasa, terjeling pada bila2 masa, terhambar tak tentu pasal, terpukul, tersentuh,terganggu atau semua yg buat kalian terasa, marah atau sakit hati ngan aku...Aku mintak maaf sgt2 utk semua kesalahan tu tak kira aku lakukan masa sedar, tak sedar, sengaja atau tak sengaja..


2) Terima kasih untuk semua..terutama perkongsian ilmu,atau semua yg baik2 la.. Halalkan apa yg patut..agak2 tak patut tuh, mai la jumpa aku..kot aku ader terhutang dgn kamu ke kan..

3) Doakan kejayaan kita bersama..bukan aje dalam perjuangan ilmu terutama dalam final exam ni, tapi meliputi semua bidang(selagi ia baik dan halal)

p/s : Selamat menduduki peperiksaan akhir kpd semua.. terutama warga ukm..~

***tak sabar nak grad..nak masuk alam baru..alam kerjaya..tak pun alam rumah tangga huhu..ececeh..banyak lg tangga ilmu yg perlu didaki..harapan ayah perlu dilaksana..moga dipermudah segala urusan..amin...

Ana billah walillah maallah.
wsalam.

2 comments:

Anonymous said...

gud luck gak untuk exam nad..
all da best..
moga kejayaan jadi milik kita bersama :)

sedih rasanya..ramai rkn2 seangkatan da nak grad...
moga berjaya d alam pekerjaan kelak.
nak dirikan masjid jgn lupa jemput lak.... :)

nEd~Ya said...

tengs..
gud luck to u 2..
insyaAllah, mudah2an camtula..:)

lupelak, ana lagi setahun..
same je ngan nad kalo nad smbg blaja lagi kat cni..
insyaAllah, nad jemput. doa2 kan nad cepat kawen..haha.:)