Wednesday, April 8, 2009

CiNdErELLa 2009

Assalamualaikum..

Selesai sudah tugas aku sebagai datin nadia dlm filem cinderella09 yg ditayangkan kat lecture hall aku tghari tadi..so lepas 1 tugasan..tapi bertambah lak 1 bebanan bila dapat 1 asignment saat nak bertarung ngan final exam & tesis yg tak siap2 tulis lg..sangatlah byk keje..

rasenye ni la 1st time seminggu before study week aku langsung tak prepare ape2 utk final exam.. dah la final sem..uiks..tensen..

so tahniah pada sume tenaga kerja kumpulan aku atas kerjasama..

Sebelum persembahan..debaran..


Aku menangis kerana anakku cinderella accident..uwaaa



Perbincangan antara Dr.Raja dgn Datin Nadia



Penjual2 darah

My cinderella & adiknya Cinderallu..:)


Kumpulan aku dgn our beloved Prof.

Prof.Dr Yang Farina & i

Ana billah walillah maallah
wsalam..

6 comments:

nanab said...

lakonan datin nadia sgt bes!
bole jadi primadona nih

Anonymous said...

da bomb la ur prof...
cantik n bergaya :)

Hus said...

Fuiyoo....blom grad dh dapat title datin. Hebat2! Hahah!

merahitujambu said...

wah..cantik laa cik mutiara..
datin gtu..hik2

nEd~Ya said...
This comment has been removed by the author.
nEd~Ya said...

to nanab
haha..perli ke pe tuh..
ha..tu la cita2 sy yg sbnar..ekeke

to farhana
lecturer2 kimia sume gitu..
tgkla ank muridnya..hahahaha

to hus
tu blm grad, kalo da grad??
mgkn cik sri..heheh

to merahitujambu
huhu. thanx anyway..
moge title ini menjadi milik mutiara 1 hr nant..hahaha..gler title la plak..