Monday, March 2, 2009

SeLeSaI SuDaH

Assalamualaikum..

hurm, dalam sibuk2 mereka study memerah otak utk instrumen & organologam utk mid sem exam, aku kene balik memeriahkan majlis nikah akak tunggal aku..(kalo aku xde, knfm x best..ehe).. so ntah kemana la 2 paper aku tuh. x study mende g. sok mlm dah exam.. huks, sangatlah aku tenang. silalah jeles.

pg dalam kul 11 semalam aku gerak balik umah, smpai umah 1 tugas dah menanti. kene inaikan akak aku.(aku memang terer bab2 membancuh inai..haha)..petang gerak ke masjid bt.16 rawang. solat jemaah & pas asar majlis bermula. kelam kabut la jugak sbb keluarga pihak lelaki sesat. ley plak pergi masjid lain. hujan rahmat (mudah2an) plak, turun mencurah2.

dalam 5setengah, imam start baca khutbah nikah nyer.. agakla pjg. aku tak dapat dgr pon. aku ngan my kuzer sibuk siapkan hidangan utk jamuan lepas nikah . (tapi kuzer yg lebey sibuk, aku wat2 sibuk je..huhu).. aku plak berdebar2 tunggu ayah aku menikahkan akak aku..

dgr je suara ayah aku sebut "aku nikahkan dikau----- dgn ANAKKU-----", hati aku sangatlah sayu.. silalah fahami..tp akak aku cool je. cam aku lak nak nikah..hehe.. bukan pe, mendengar perkataan ANAKKU, ade sikit rase hati ni tersiat. ntah..abaikan..

after settle akad nikah, cam biasa la bergambar, bersalam2an & jamuan.. selesai semua area jam 7pm. alhamdulillah..

p/s utk akak : aku dah jadi ank perempuan tunggal kat umah.. hoorey..ley anje2 ngan mak ayh tanpa gangguan ko..silalah jeles..haha

aku still tak tahu nak bg hadiah pe utk perkahwinan akak aku neh..any suggestion??


ijab & qabul


doa si suami


my sis


dad, bro in law, sis & mum


aku paling comell..hihi


mereka & aku


ayah & aku lgik bz bgambar.. cam ayh aku lak nikah siap baju kaler putih..hihi


kami lebih cocoq dr pengantin..ekeke



ana billah walillah ma'allah
wsalam.

8 comments:

Anonymous said...

congrats 2 ur sis =)

Lim Eng Leong said...

tgklah pada HONEY itu~~~hek..hak . . huk

:.leha.: said...

beznye da kawin..nk kawin jgk!=P
tahniah to ur sis!
slmt pgntin bru!

merahitujambu said...

tahniah2..
ble cik mutiara nk ikt jejak langkah sis..huhu

aishahumairah said...

tahniah to ur sis nad=)
nk kawen jga!!!hehe

nEd~Ya said...

to farhana
tq2..:) jemput datang umah sabtu 7mac ni eyh utk kenduri..

to edikrono
ape honey2x?? xsuke..xsuke..5x.. hahaha
bukan honey yg nikah, tp fructose..ekeke

to leha yg baik
tq2.. sbr, ur turn akan dtg gak. mesti wat grand2 ok.. hihi
jemput ke umah nad 7mac kalo de kelapangan..

to merahitujambu
tq2..
sy?? huhu.. sy nak lmbt ckt tp calon suami x sabau2..hahaha. die nak akhr thn nie. masih dlm pbincangan..ehe.
jemput dtg 7mac nie kalo de kelapangan..

to aishahumairah
ok..tq..
hihi..x sabo nmpk..ekeke
jemput dtg 7mac ni kalo de kelapangan..

NRH said...

selamat pengantin baru akak nad...

nEd~Ya said...

to roha
terima kasih..(mewakili akak aku nie..:))